Gå til innhold

Mange i bilmiljøet som driver på med jail-bait

Ranger emnet

vilhelm

Anbefalte innlegg

• Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

er UTROLIG STOR forsjell på en jente på 16 enn en jente på 14, det kan jeg si deg med en gang... 16 begynner man å bli mye mer voksen... er man 14... er man 90% av tilfeldene 14tiss. Noen som passer til dere 20+ åringene som driver med 14tisser.... bedre med 2 på 10 enn 1 på 20, dobbelt så mange og dobbelt så trange... ;) neida ;) men når en på 20 ikke klarer å få seg bedre enn en 14tiss, så er det synd på han. Jenter på 14 tar sikkert 95% av alle gutter som er 20... ser opp til de vet du.. og det er sikkert "kult" for de å si at de er sammen en gutt på 20.. hehe... så noen gutter som så helt jævlig ut i min mening (jeg er IKKE homo, men sånne ting ser man), og drev på med en drit deilig 14 åring... hmmmmm..... ;)

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

er UTROLIG STOR forsjell på en jente på 16 enn en jente på 14, det kan jeg si deg med en gang... 16 begynner man å bli mye mer voksen... er man 14... er man 90% av tilfeldene 14tiss. Noen som passer til dere 20+ åringene som driver med 14tisser.... bedre med 2 på 10 enn 1 på 20, dobbelt så mange og dobbelt så trange... ;) neida ;) men når en på 20 ikke klarer å få seg bedre enn en 14tiss, så er det synd på han. Jenter på 14 tar sikkert 95% av alle gutter som er 20... ser opp til de vet du.. og det er sikkert "kult" for de å si at de er sammen en gutt på 20.. hehe... så noen gutter som så helt jævlig ut i min mening (jeg er IKKE homo, men sånne ting ser man), og drev på med en drit deilig 14 åring... hmmmmm..... ;)

Altså, jeg mistenker deg for å holde et mentalt nivå lavere enn mange 14år gamle jenter.

Måten du oppfører deg her på forumet, og blander deg opp i alt som skjer tyder på det, det samme gjør det dårlige språket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Nå lurer jeg fælt.. hva sier det?

Gitt at vi snakker om ei jente som er ferdig utviklet ser jeg ikke noe galt i det.

Det er helt naturlig.

Oki, nå lurer jeg fælt på hva du mener. Du definerer et barn som en person som ikke er ferdig utviklet fysisk...ikke sant ?

Men hva med det mentale ? Mener du at en jente som er 14 og ferdig kroppslig utviklet (ferdig med pubertet) er helt greit å ligge med når den andre parten er rundt 20 ? En ting er å være utviklet fysisk, en annen ting psykisk. Dersom noen(!) mener det holder at en jentes kropp er ferdig utviklet for å rettferdiggjøre å ha sex med dem uavhengig av deres mentale plan, så er det etter min mening noe galt ute og går.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Oki, nå lurer jeg fælt på hva du mener. Du definerer et barn som en person som ikke er ferdig utviklet fysisk...ikke sant ?

Men hva med det mentale ? Mener du at en jente som er 14 og ferdig kroppslig utviklet (ferdig med pubertet) er helt greit å ligge med når den andre parten er rundt 20 ? En ting er å være utviklet fysisk, en annen ting psykisk. Dersom noen(!) mener det holder at en jentes kropp er ferdig utviklet for å rettferdiggjøre å ha sex med dem uavhengig av deres mentale plan, så er det etter min mening noe galt ute og går.

Du viser med ditt prat at du har distansert deg veldig bra fra naturens premisser.

Fra naturens side er det å regne som normalt at den mannlige delen av befolkningen har seg med den kvinnelige delen av befolkningen, selv om kvinnene ofte er mye yngre enn mannen, nettopp for å formere seg.

Men for å si ting som jeg personlig mener det.

Jeg ser INGENTING galt i at jeg på 23 har sex med ei jente på 14 så sant denne jenta er ferdig med puberteten.

(I tilfelle du ikke er klar over det er det sånn at man også utvikles ganske mye psykisk den samme perioden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du viser med ditt prat at du har distansert deg veldig bra fra naturens premisser.

Fra naturens side er det å regne som normalt at den mannlige delen av befolkningen har seg med den kvinnelige delen av befolkningen, selv om kvinnene ofte er mye yngre enn mannen, nettopp for å formere seg.

Men for å si ting som jeg personlig mener det.

Jeg ser INGENTING galt i at jeg på 23 har sex med ei jente på 14 så sant denne jenta er ferdig med puberteten.

(I tilfelle du ikke er klar over det er det sånn at man også utvikles ganske mye psykisk den samme perioden)

Hm, du trenger ikke bjeffe mot alle som ikke har samme meninger som degwell

Du mener jeg distanserer meg, javel, greit du mener det.. Og er helt klar over at majoriteten av menn har seg med yngre jenter, mine meninger i denne diskusjonen går ikke ut på det (du har tydeligvis misforstått mine meninger i så fall), men ut på forskjell i alder/modenhet. Jeg i motsetning til deg mener det er helt på jordet å ha sex med en 14 åring når man er 23, jeg er selv 21 og det å ligge med en jente på 14 år er ikke en gang et tema for meg. En annen ting er at man pr. lov ikke skal gjøre dette, greit nok at man ikke følger alle lover, men dersom jeg hadde lest i avisa at en 23 år gammel mann ble dømt til å betale erstatning for å ha hatt sex med en på 14 år så hadde jeg nok tenkt at mr 23 år er en desperat kar som ikke klarer å få seg noe på sin egen alder + at han er på en 14 årings mentale nivå..

Etter å ha sett hvordan du svarer på andres meninger forventer jeg meg nå masse flabb fra deg selv om jeg ikke antyder at du er 23 åringen i det her tilfellet, men en hvilkensomhelt person på over 20.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Hm, du trenger ikke bjeffe mot alle som ikke har samme meninger som degwell

Du mener jeg distanserer meg, javel, greit du mener det.. Og er helt klar over at majoriteten av menn har seg med yngre jenter, mine meninger i denne diskusjonen går ikke ut på det (du har tydeligvis misforstått mine meninger i så fall), men ut på forskjell i alder/modenhet. Jeg i motsetning til deg mener det er helt på jordet å ha sex med en 14 åring når man er 23, jeg er selv 21 og det å ligge med en jente på 14 år er ikke en gang et tema for meg. En annen ting er at man pr. lov ikke skal gjøre dette, greit nok at man ikke følger alle lover, men dersom jeg hadde lest i avisa at en 23 år gammel mann ble dømt til å betale erstatning for å ha hatt sex med en på 14 år så hadde jeg nok tenkt at mr 23 år er en desperat kar som ikke klarer å få seg noe på sin egen alder + at han er på en 14 årings mentale nivå..

Etter å ha sett hvordan du svarer på andres meninger forventer jeg meg nå masse flabb fra deg selv om jeg ikke antyder at du er 23 åringen i det her tilfellet, men en hvilkensomhelt person på over 20.

Altså, hva er galt med at to seksuellt ferdigutviklede personer har sex med hverandre? Jeg klarer bare ikke å forstå det.

Ikke at jeg har opplevd det, men det kan godt hende at en 23 åring kan forelske seg i ei jente på 14, hadde jeg opplevd det selv hadde jeg ikke prøvd å benekte det, men heller prøvd å gjøre det beste ut av det, til tross for alle fordommer jeg da hadde kommet til å møte.

Jeg vil si at det isåfall er en sak mellom i hovedsak 2 parter, nemlig de to det gjelder.

Men jeg er definitivt ikke redd for å si at det er plenty med relativt unge jenter jeg kunne tenkt meg å bli godt kjent med, så får dere tenke hva faen dere vil om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hva er galt med at to seksuellt ferdigutviklede personer har sex med hverandre? Jeg klarer bare ikke å forstå det.

Ikke at jeg har opplevd det, men det kan godt hende at en 23 åring kan forelske seg i ei jente på 14, hadde jeg opplevd det selv hadde jeg ikke prøvd å benekte det, men heller prøvd å gjøre det beste ut av det, til tross for alle fordommer jeg da hadde kommet til å møte.

Jeg vil si at det isåfall er en sak mellom i hovedsak 2 parter, nemlig de to det gjelder.

Men jeg er definitivt ikke redd for å si at det er plenty med relativt unge jenter jeg kunne tenkt meg å bli godt kjent med, så får dere tenke hva faen dere vil om det.

Kunne ikke blitt mere enig!

Mvh

Rino

Honda Civic 1,4 IS HB

Mod :1997

HK : 90

www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ascona, du ekke den skarpeste kniven i skuffen akuratt... stakkars... det er fint at du er pedo :) btw, du kan ikke være særlig pen stakkar om du ikke får annet enn 14 åringer når man er 23....jeg personlig (som 17 åring) mener at 14 åringer er den beste jente aldern (hvor de er søte, pene og deilige på en gang), men når jeg er 20 år gammal så er 14 faen meg for ungt... 16 G-Å-R vel... men ikke 14... uansett om de er ferdig med puberten eller ikke....

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vagen

Da får du da, Ascona, som eneste i norge, pule 14 åringer uten å være pedofil.

Du er lur du. Ja, mener det. Du er SKIKKELIG smart.

Mindreårig og barn er to ord som ikke deler definisjon.

En over tretten er ikke et barn, men en tenåring, og den seksuelle lavalder er en kunstig fastsatt grense av politikere.

Når puberteten inntreffer og avsluttes er veldig individuelt. Det burde være opp til hvert enkelt individ å finne ut når man er moden, ikke en sak for politikere.

Har selv erfart at mange jenter godt under myndighetsalder har vist seg å være voksne etter alderen. Dvs. i forhold til gutter i samme alder. Nå har det seg slik at jenter flest blir fortere voksne enn gutter, og der ligger årsaken til at jenter viser interesse for eldre gutter. Det er ikke rart hvis dem ikke vil være sammen med kvisetroll med tannregulering, fuglebryst og moped. Jeg klandrer ikke jentene. Jeg ser heller ingen grunn til å klandre de eldre guttene. De er tross alt ikke nødvendigvis mer voksne enn de yngre jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen sier det er greit å ha sex med jenter som er kjønnsmodne, når er man det? Jeg fikk mensen, hadde pupper og hårvekst da jeg var 11. Var jeg kjønnsmoden da? Var jeg ett seksuelt vesen som dere hadde funnet tiltrekkende?

Unge jenter elsker å provosere, og å vise seg frem. Jeg gjorde det selv jeg. Hang etter naboen på 30, og jeg kunne ikke være mer enn 12 selv. Jeg ANTE ikke hva jeg drev med.

Og til dags dato har ikke jeg hørt om en eneste 14 åring som er ferdig utvokst. Noen jenter er ikke ferdig utviklet før de er 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider