Gå til innhold

Mange i bilmiljøet som driver på med jail-bait

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

det noen gjør her er ikke å bry og blande seg i folks privatliv, det er å svare på tråden hvor det først ble spurt om folks synspunkter..

 

at en lita jente ser moden ut og har fysisk mulighet til å ha sex med en fyr på gud veit hvor mange år, betyr ikke det at ho er ferdig utvikla og klar for mentalt. personlig blir jeg kvalm når jeg ser aldersforskjeller som det er snakk om her, 13-14 med 20+ åringer. om du føler deg truffet og mener du har funnet den store kjærligheten, så må jeg bare si sorry, det endrer ikke folks meninger. akkurat som at dere sikkert overser innlegg som dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by metz

det noen gjør her er ikke å bry og blande seg i folks privatliv, det er å svare på tråden hvor det først ble spurt om folks synspunkter..

 

at en lita jente ser moden ut og har fysisk mulighet til å ha sex med en fyr på gud veit hvor mange år, betyr ikke det at ho er ferdig utvikla og klar for mentalt. personlig blir jeg kvalm når jeg ser aldersforskjeller som det er snakk om her, 13-14 med 20+ åringer. om du føler deg truffet og mener du har funnet den store kjærligheten, så må jeg bare si sorry, det endrer ikke folks meninger. akkurat som at dere sikkert overser innlegg som dette..

 

Endelig noen som tenker det samme som jeg har prøvd å få frem her tidligere..

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Ascona, du ekke den skarpeste kniven i skuffen akuratt... stakkars... det er fint at du er pedo :) btw, du kan ikke være særlig pen stakkar om du ikke får annet enn 14 åringer når man er 23....jeg personlig (som 17 åring) mener at 14 åringer er den beste jente aldern (hvor de er søte, pene og deilige på en gang), men når jeg er 20 år gammal så er 14 faen meg for ungt... 16 G-Å-R vel... men ikke 14... uansett om de er ferdig med puberten eller ikke....

 

Når man snakker om skarpeste kniven i skuffen er vel ikke du den rette til å prate..

BTW, jeg har hittil fått akkurat de jentene jeg har hatt lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Juicy

Noen sier det er greit å ha sex med jenter som er kjønnsmodne, når er man det? Jeg fikk mensen, hadde pupper og hårvekst da jeg var 11. Var jeg kjønnsmoden da? Var jeg ett seksuelt vesen som dere hadde funnet tiltrekkende?

 

Unge jenter elsker å provosere, og å vise seg frem. Jeg gjorde det selv jeg. Hang etter naboen på 30, og jeg kunne ikke være mer enn 12 selv. Jeg ANTE ikke hva jeg drev med.

 

Og til dags dato har ikke jeg hørt om en eneste 14 åring som er ferdig utvokst. Noen jenter er ikke ferdig utviklet før de er 20.

 

Jeg vet om jenter som har vært ferdigutviklet som 14åringer, opptil flere faktisk.

 

De som er ferdigutviklet først i en alder av 20 er det vel relativt få av, dvs.. man utvikler seg konstant gjennom hele livet, men de aller aller fleste jenter er fruktbare og kjønnsmodne i en alder av godt under 20 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by svein

Jeg er relativt ny her... Men jeg har registrert at enhver diskusjon Ascona melder seg inn i ender med, folk ``mobber`` han, istedet for å diskutere, argumentere eller motbevise... Noen som vet hvorfor? :rolleyes:

 

Ganske enkelt fordi folk her inne generellt er for evneveike til å diskutere og argumentere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonaldo

Syke folk....... Dama bør vel være over den seksuelle lavalder! Håper en av dere klare å gjøre en fjortis gravid og blir en pikk fattigere når gutta i fengselet får tak i dere!

 

Gutta i fengselet skiller mellom den slags sedelighetsforbrytelser, og voldtekt og sånt.

Saken er den at så lenge det er noe begge parter vil er det IMHO helt greit uansett aldersforskjell og seksuell lavalder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

..og den seksuelle lavalder er som kjent 15 i sverige og danmark..

Og som alle vet er det ingen lavalder i internasjonale farvann.. Bare å ta med hvem man vil på cruise ;)

 

Men som nordmann i utlandet kan du straffes i Norge for ting som ikke nødvendigvis er ulovlig der du oppholdt deg på gjerningstidspunktet.. Så de har gardert seg.

 

For å si det sånn, tar du med deg ei jente som bor i Norge til Sverige og pøkar løs kan du nok bli straffet selv om hun er lovlig i Sverige, så lenge hun er ulovlig her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss ei jente på 14 -15 år vil ha pikk så må hu da få det. Om ikke du putter pikken i henne så er det noen andre som gjør det. ;)

 

Men nå er det jo ikke dermed sagt at viss man har ei jente på 14-15 år at det man kommer ned i buksene hennes. Bare se men ikke dytte....

 

Jeg for min del synes at det mye fint å se på der ute i den store verden, men om dama er 14 eller om hu er 29 bryr meg ikke så lenge jeg bare ser på. Er a fin så er a fin. Selv er jeg på god vei til halv veis 50 og har ei dame som er 3 år eldre enn meg selv, synes det er fint jeg. Hadde ikke orket å vært sammen med ei dame på under 20. Dem maser og søyer så jeg blir gal. Dama til brodern er under 20. Og noe værre mase kråke tror jeg ikke at jeg har møtt noen gang. Det gjelder gen. for alle dem jeg kjenner under 20.

 

Men viss folk vil ligge å dytte på ei planke, som man ikke kan ta med ut på byen, som får barne billett på trikken, som surver over annenhver setning du sier fordi hu tolket den litt galt. SÅ må folk gjerne få lov til det. ;)

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Når man snakker om skarpeste kniven i skuffen er vel ikke du den rette til å prate..

BTW, jeg har hittil fått akkurat de jentene jeg har hatt lyst på.

 

Fint å være guds gave til kvinnen ? Med tanke på at du bestandig får hvem du vil liksom (de du har lyst på)

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lord Gryphon

Viss ei jente på 14 -15 år vil ha pikk så må hu da få det. Om ikke du putter pikken i henne så er det noen andre som gjør det. ;)

 

Men nå er det jo ikke dermed sagt at viss man har ei jente på 14-15 år at det man kommer ned i buksene hennes. Bare se men ikke dytte....

 

Jeg for min del synes at det mye fint å se på der ute i den store verden, men om dama er 14 eller om hu er 29 bryr meg ikke så lenge jeg bare ser på. Er a fin så er a fin. Selv er jeg på god vei til halv veis 50 og har ei dame som er 3 år eldre enn meg selv, synes det er fint jeg. Hadde ikke orket å vært sammen med ei dame på under 20. Dem maser og søyer så jeg blir gal. Dama til brodern er under 20. Og noe værre mase kråke tror jeg ikke at jeg har møtt noen gang. Det gjelder gen. for alle dem jeg kjenner under 20.

 

Men viss folk vil ligge å dytte på ei planke, som man ikke kan ta med ut på byen, som får barne billett på trikken, som surver over annenhver setning du sier fordi hu tolket den litt galt. SÅ må folk gjerne få lov til det. ;)

 

Bra sagt :)

 

 

Originally posted by Ascona

 

Men som nordmann i utlandet kan du straffes i Norge for ting som ikke nødvendigvis er ulovlig der du oppholdt deg på gjerningstidspunktet.. Så de har gardert seg.

 

For å si det sånn, tar du med deg ei jente som bor i Norge til Sverige og pøkar løs kan du nok bli straffet selv om hun er lovlig i Sverige, så lenge hun er ulovlig her.

 

Er du sikker? Når jeg ble dratt inn i tollen på gardemoen fikk jeg beskjed om hvis jeg hadde vært borti narko osv i utlandet så kunne jeg ikke bli straffa for det i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår