Gå til innhold

Mange i bilmiljøet som driver på med jail-bait

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

  • Svar 193
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Nismo

Dere vet jo at jenter på 17/18 og oppover begynner jo å stille litt krav til "performance" under sexen da, og da er det lettere og holde seg til uvitende fjortiser eller hva??

 

 

Sikkert sant det men, Jenta får ta det hu får, eller så får hu gi faen i å knulle (med meg det er da)

 

Klart i et litt lengre forhold, så må man vel inrette seg litt....

 

Huske å kose i de obligatoriske 2.5 min før man snur ryggen til og sovner stille inn. Vel viten om at det der var 3.5 min med god sex.... ;)

 

 

Klart på en annen side så er jo alt det jeg skrev nå bare tull.... (;)håper jeg;))

Bx 16V (87')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lord Gryphon

 

 

Klart i et litt lengre forhold, så må man vel inrette seg litt....

 

Huske å kose i de obligatoriske 2.5 min før man snur ryggen til og sovner stille inn. Vel viten om at det der var 3.5 min med god sex.... ;)

 

 

 

 

Når man har vært sammen lenge nok så er det bare å snu ryggen til med en eneste gang man er ferdig.....:D :D :D

 

Skal man ha sex så har man det, og skal man kose så gjør man det.... Er jo mer digg å kose egentlig, det varer lenger...

 

Nå har jeg stort sett vært sammen med jenter på min alder, men så lenge man kan snakke med de, dvs ha en intressant og meningsfylt samtale, så kan så ser jeg ikke det store problemet...

 

Ikke har jeg hatt lyst til å utforske fjortiss-markedet heller.....

 

Just my 2 cents

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskuterer dere fortsatt dette latterlige temaet? Kan ikke folk få gjøre som dem vil uten at andre skal presse på dem sine meninger?? Faen, dette er jo på samme nivå som Valgerd's forsøk på å fjerne øl og playmo-brus fra butikken!!

 

Sjekk heller ut dette.. :D

 

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_hedmark_og_oppland/2927221.html

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by le0n

Jeg er 19 aar, og har 14 aar som absolutt laveste grense naar det gjelder noe... Men vil helst over 16 iallefall...

 

anyway, at en 20 aaring henger med damer paa 13 aar er sykt...

Faen da, sostra mi er 13............. :(

 

Da er det bare ett år til du kan gjøre noe med søsteren din da:D:D hehe:op :op

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ascona: Fy faen du sliter hvis du syns det er greit å ligge med en 14åring når du er 23 år ass!! er du 14 år selv så er det greit, men faen ikke når du er 23 ass, ikke under 18 heller for den saks skyld, du er vel ikke akkurat Gud's gave til kvinnene heller hvis du snur deg etter 14 åringer og ønsker å pøke dem, FREAK!!!

 

Dere bonde gutter er faen ikke gode ass, liker jailbates når dere har passert 20, æsj, FREAKER dere å!!

 

Enig med RDL å for en gangs skyld, DERE SLITER!!!

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

 

Er du sikker? Når jeg ble dratt inn i tollen på gardemoen fikk jeg beskjed om hvis jeg hadde vært borti narko osv i utlandet så kunne jeg ikke bli straffa for det i norge.

 

Ja, jeg er sikker på at du kan bli straffet for ting som er ulovlig i Norge selv om det er lovlig der du var, det gjelder ikke alt, men foreksempel overgrep mot barn er en ting.

 

For å finne ut mer kan du lese norsk straffelov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golden

Ascona: Fy faen du sliter hvis du syns det er greit å ligge med en 14åring når du er 23 år ass!! er du 14 år selv så er det greit, men faen ikke når du er 23 ass, ikke under 18 heller for den saks skyld, du er vel ikke akkurat Gud's gave til kvinnene heller hvis du snur deg etter 14 åringer og ønsker å pøke dem, FREAK!!!

 

Dere bonde gutter er faen ikke gode ass, liker jailbates når dere har passert 20, æsj, FREAKER dere å!!

 

Enig med RDL å for en gangs skyld, DERE SLITER!!!

 

Tja, det er som sagt ganske naturlig at gutter tiltrekkes av relativt unge jenter, du er kanskje ikke klar over det?

Det har noe med det at gutter fra naturens side vil være først, for å ha størst mulighet til å få frem sitt avkom, men du visste vel ikke det heller du?

 

Uansett, jeg spør ikke jenter om aldern før jeg snur meg etter dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår