Turbo_FB Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Jeg kan undersøke i morgen hva jeg får olje pumpe for. Jeg fikser orginale vw deler fra tyskland nemlig. Ang strekkboltene så kan d nok bruke de om igjen, bare husk locktite. Baffleplaten er det svarte plastikk greiene? Går ann å ta av uten å knekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 ja er den splash platen av plastikk. bestillte ikke den heller siden jeg tror det skal gå bra. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Fant denne siden om lyd filer for å finne feil. http://home.arcor.de/silke.fokken/sounds/ Etter lyden på loose connectiong rod så har ikke jeg rådebank eller løse lager. lyden er langt ifra sånn vertfall! men blir å bytte lager å pumpe uansett. er jo slite deler det og :) Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Her er vertfal en lydfil etter motoren. ble en jævla dårlig kvalitet men du hører skrangle lyden lett mellom 35-37 sekunders avspilling. da holder jeg moblien rett under cat'en. er mest der jeg hører den så er vel noe løst. 0-15 er av toppen og 16-33 er bunnpanna. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 Her er vertfal en lydfil etter motoren. ble en jævla dårlig kvalitet men du hører skrangle lyden lett mellom 35-37 sekunders avspilling. da holder jeg moblien rett under cat'en. er mest der jeg hører den så er vel noe løst. 0-15 er av toppen og 16-33 er bunnpanna. Tipper det er innmaten i kat`en som er løst. Gamle kattene hadde kjeramikk innmat. Skru den av og knus innmaten med spett og sleng på igjen, eller bare lage et rør i stede med nippel til lambda.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2006 tror du har ganske så rett der. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2006 åpnet bunnpanna idag og det lå en slags pakning i snorkeln på oljepumpen! :O så lå det noe plast deler fra peilepinnen der også. Skal det gå ann å bevege rådene sideveis litt? fant ingen slakk opp og ned. Aldri sett så fin bunnpanne før. ikke anntydning til metall spon og dritt. ren og pen olje. Jeg klarer og snu veiva rundt men hendene. så det er vel et gått tegn. Forresten noen som vet momentet som skal brukes på rådene? 30 Nm + 180 grader? Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2006 Og svaret var: Stein og en mutter som lå å skranglet mellom skjoldet og cat'en har nå koblet noen ny vakum slanger her og der, så etter jeg fyrer den opp så henger den litt igjenn etter jeg slipper gassen. Kansje falsk luft en plass. Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg