Gå til innhold

Skal kjøpe meg ny bil...

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

Og tenkte på en A4 1,8t.... Dette er jo sjeft eller?

Må ha noe styling utvendig, noen som har noe fint å anbefale. Skal ikke ha noe ekstreme greier. S4 styling eller noe slikt?

Bilen er cippet, effektanlegg, senket, 17" felger, alt skinn, AC og er gått 105.000. En pris på 160000,- er vel ikke drøyt?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

Og tenkte på en A4 1,8t.... Dette er jo sjeft eller?

Må ha noe styling utvendig, noen som har noe fint å anbefale. Skal ikke ha noe ekstreme greier. S4 styling eller noe slikt?

Bilen er cippet, effektanlegg, senket, 17" felger, alt skinn, AC og er gått 105.000. En pris på 160000,- er vel ikke drøyt?

Den stylinga jeg liker best er S4 stylinga. RS-styling bruker jo ALLE som skal style a4. (Selv om s4 begynner å bli populært også.. :rolleyes: )

Prisen høres ikke så fælt ille ut den.

Dette er IKKE Quattro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare en "simpel" 1.8t avant!

Noe jeg lurer på er hva forskjellen rent karosseri messig på S4 og A4, er den ikke bredere(S4)? Er S4 stylingen dyr? Kunne tenkt meg å style den som en RS4, men det er så enormt oppbrukt!

Noen som har noen fine bilder av en S4 avant?

Naboen min har en ny A4 avant med komplett Oettinger styling..... fy faen så rå den er!

No limit: Bildene dine var litt mørke over bilen din, du har ikke noen som er litt lysere?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med bilder ja. Nå er det stasjonsvogn på denne karen. Skal jo bli pappa, og da er det ikke annet å gjøre!

Nei det er ikke quatro, men tror ikke jeg trenger det, det er jo så nødvendig er det det da?

Det er gamle bilen til Didrik, hvis du har kjennskap til ham. han kjører i dag en S3!

Chippet, effektanlegg, senket, og 17" felger!

Kommet deg i arbeid igjen nå?

VW Bora 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Originally posted by villejan

Noe jeg lurer på er hva forskjellen rent karosseri messig på S4 og A4, er den ikke bredere(S4)? Er S4 stylingen dyr?

No limit: Bildene dine var litt mørke over bilen din, du har ikke noen som er litt lysere?

Rent karosserimessig så er vel a4 og s4 helt lik!

Ikke så mye som er ulikt.

Jeg kjøpte s4 front og har tenkt å kjøpe meg s4 bakfanger også.

Men ja det koster jo litt...

Lysere bilder av bilen min? hmm..

Hvilke er det du har sett på da? Har du vært inne på linkene i "signaturen" min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider