Islanwind Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Jeg skal forsikre bilen min hos Gjensidige.. Noen som vet hvordan bonus systemet virker? Hadde forsikring på en bil fra begynnelsen av juni 05 til januar 06. Har jeg da fått noe bonus? Har vel 20% i startbonus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Begynner med 20% ja, Gjensidige har også et ungdomstillegg man får tilbake etter noen år. Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Gjensidige er blodsugere da :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Men har jeg gått noe opp fra 20% etter jeg hadde forsikring fra juni til januar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 det er jo bare et halvt år, så jeg tviler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Okey.. Så jeg har 20%? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Okey.. Så jeg har 20%? kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg