Gå til innhold

Mazda 6...

Ranger emnet

villejan

Anbefalte innlegg

brukt koster de vel litt fortsatt, siden det er mindre enn 1 år siden modellen kom.

Karosseriet på Mazda 6 er jo bare nydelig og smårått originalt. Har stort potensiale synes jeg. Senking og mega-felger med fet kant, og de ser dritfete ut uten styling!.. men finnes vel no styling til dem også, og kommer jo garantert mer og mer etterhvert..

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger en stasjonsvogn, og da er jo dette blitt et alternativ til A4 og BMW Touring serie.

Jeg mener å ha hørt noe en gang at det var snakk om en Turbo utgave på gang med nesten 300 gamp, stemmer dette.

JEg synes bilen trenger en senking, og gjerne noen svære felger ja....Ikke kanten!

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes en turboversjon med 4x4. er ikke sikker på spesifikasjonene på denne. finnes også en V6 utgave med rundt 220-230hk.

Mazda 6 i den mørkeblå effektlakken, svakt tona ruter hele veien rundt, senka og med stoore felger er fett!

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by villejan

E det noen som har peiling på hva disse bilene koster brukt?

Hva kan gjøres med dem, finnes det noe styling til dem?

Mazda6 er en herlig bil. Har nettopp vært på en to-ukers ferie i Frankrike, og var innom Tyskland og Polen med en Mazda6 stv. Som sagt, en herlig bil... Finnes noe styling ja...vet ikke om noe til stasjonsvogn, men jeg anbefaler deg original-stylinga (til alle karroseri-former). Koster en del men....det kan du se i brosjyren på din lokale forhandler.

http://home.arcor.de/atenza/index.html?http://home.arcor.de/atenza/user/

Trykk på den nest nederste...der ser man en kombi med original-styling. Har dessverre mista linken til sånn spesiell uoriginal styling til den.... =(

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stasjonsvognen der er absolutt en likanes bil. ER det gjort noe spes med den bortsett fra senking og 19"?

Gleder meg til den turboladete kommer med 280 gamp. KOmmer den som stasjonsvagen?

VW Bora 2000 mod.

1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, satt på aerodynamiske støtfangere foran og bak (originalt) og sideskjørt. Spoiler også. Ellers så er ikke de fire pottene bak originalt, heller ikke "tv"-greiene bak. Det kommer ikke fra Mazda, men det er mulighet for dvd-basert navigasjonssystem da (originalt). Alt kan gjøres for penger serru... Men denne bilen var til salgs hos en forhandler i Nederland. Har ikke hørt noe om at den turbo-versjonen kommer med turbo, men man får håpe det. Den kommer ihvertfall i kombi. Snart kommer KANSKJE en 3.0 V6 også så...

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at den bilen der var på Gatebil på Rudskogen. Mener at jeg så den der!

Ellers var den jo fin den.

Synes nå stasjonsvognen er finere enn sedan utgaven. Det er altså bare satt på et "aero" kit på den? Den gule hadde vel org. fanger, hadde den ikke?

Det skal komme en turbo utg. med ca. 300 gamp.

VW Bora 2000 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han som eier den fortalte meg en gang på internett at han skulle dit så.. Jeg skulle også dit for å se, men jeg kunne ikke da... :( Det er satt på aero-kit på begge to, som er originalt. Husk også at den finnes i kombi, det er egentlig den som er mest sporty faktisk....tror jeg.. Den skal visst komme med 2,3 literen og turbo, med rundt 280 hk ja. Anbefaler deg en prøvetur med Mazda6, hvis du ikke allerede har gjort det, en fornøyelse å kjøre. Det er også kult å kjøre rundt i en bil som gir deg en del oppmerksomhet. Skjer ofte at når Mazda6'en jeg "disponerer" står parkert et viss sted, så går mange en runde rundt den :D Tøft det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 months later...