Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Du må kanskje valse enda litt mer nå pga. spaceren, eller går det greit?

Ble pent med nye eksosen :) Passa den i orginale "hullet" på bakfangeren, eller måtte du kutte vekk litt plast der? Alltid lurt på det.

Vet ikke helt hva jeg må gjøre angående felgene, går ikke å valse så mye mer, blir da å jekke ut buen.

Angående eksosen så passer den i hullet, lager forresten en how-to på tråden din nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
De felgene heter vel noe mere slikt som Keskin KT-1. KT-7 ser "litt" annerledes ut.:klovn:

De felga ser utrolig bra ut, må bare få senket den så dekkene ligger på hjulbuene :D

For å bli ferdig med den saken, så har du rett audifanatic, de heter Keskin Klassik KT-1. Og ser slik ut:

keskin_kt1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg må gjøre angående felgene, går ikke å valse så mye mer, blir da å jekke ut buen.

Hehe, sånn går det når du skal ha så breie felger :P

Angående eksosen så passer den i hullet, lager forresten en how-to på tråden din nå:)

Flotters!

Lagt til link til den posten og tråden din om montering av VMAXX i første posten der nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Flotters!

Lagt til link til den posten og tråden din om montering av VMAXX i første posten der nå :)

Det med fremgangsmåten der, skal jeg lage en ny imorgen, oversiktlig, bare ta bilder av alt som skal av og på. Det du har linket til nå er en rotete diskusjonstråd:) Fikser iløpet av helga jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hehe,konge =)

Motordeksel er bare tull, bort med det.

Hehe, var den lav nok for deg nå alex?? eller mener du jeg kan droppe den en cm til på bakhjulet?

Skulle gjerne gjort det, men demperene bak er mykere enn de fremme, de fremme er pinnstive :D

Har forreste skrevet ned alle størrelsene på bolter og tatt mye bilder, så kommer en howto på søndag-mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hehehe, hadde vært fett å ha den lavere :D Men den skal vel brukes til daglig regner jeg med. Gleder meg til jeg kan begynne å senke min, men må vente på våren gitt.

Du får si ifra hvordan VMAXX settet er å kjøre med når du har kjørt det inn :)

Jepp, skal brukes daglig. Fattern har også solgt bmw'en idag, så blir litt lån til han og, skummelt!

Skal gi tilbakemelding om vmaxx komforten;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider