Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune
Begynner å bli bra den bilen din nå! :D

Mangler bare RS4 grill og noen grøftelys

Tror jeg skal ha S4 grill uten emblemet. Så blir jo speilhusene og nye døra snart lakket. Og nye baklykter om litt:) Grøftelys blir vel og noe å tenke på, men ikke akkurat første pri. Har tross alt to biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Ja sant det, du har jo sorte speilkapper fortsatt. Blir mye bedre helhetsinntrykk når de er i samme farge som resten av bilen! S4 funker det å :)

Hehe, er vel nok å fikse på GT'n tenker jeg.

Jepp.. tar ting med tia... Har tross alt skole, og ikke minst kvinnfolk som begynner å bli utolmodig angående all bilmekkinga:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå hatt første test drive, bilen føltes tight og fin! Eneste er at det lyser en rød varselstrekant og abs merket lyser. Er dette normalt? Og er det bare å disable med vagcom?

Som noen sier kan det være en abs føler eller om du har bremsevarsler på klossene kan det være de (noe jeg egentlig ikke trur du har). Rød varseltrekant? Hmm, bilder? Den røde varsellampen jeg fikk engang i bilen var på at det var VELDIG lite bremseveske på beholderen.

Zoom Zoom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som noen sier kan det være en abs føler eller om du har bremsevarsler på klossene kan det være de (noe jeg egentlig ikke trur du har). Rød varseltrekant? Hmm, bilder? Den røde varsellampen jeg fikk engang i bilen var på at det var VELDIG lite bremseveske på beholderen.

Hvis det er noe tull med ABSen så kommer den varsellampa på. Gjort det hos meg et par ganger samtidig som det lyser ABS, kom en gang jeg bare bremsa for å stoppe langs veien :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hva skal du med DUB emblemer på Audien da? Ser jo bare jalla ut og ikke har du 20" heller. Keep it Clean. Emblemtrim er for Bmw gutta.

Sant det, ser det litt an senere i sommer. Det vil isåfall byttes ut med audi emblemene på forskjermene, så et emblem blir der uansett. Men tror jeg drøyer det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Keskin KT-1 Klassik ;) hehe

samme som mine

Ble bra på bilen din, men sku hatt kant foran og!

Dritgromt med senkinga! :D

Hadde jeg kjøpt de nye, hadde jeg nok kjøpt med kant! Men sånn ble det ikke, er fornøyd jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider