Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet hvor jeg kan få tak i sånn liten m3 list på bagasjelokket til rimeligst pris (i norge)? Slik en Mew har fått på sin.

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-A4-8E-Chrome-Trunk-Lid-Trim-Cover-NEW-1-8T-Quattro_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33654QQihZ017QQitemZ270004578808QQrdZ1

Det luftfilteret ditt, er det i bomull uten olje? Ellers tar d knekken på llm'en tipper jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Green er satt inn med olje. Men er bare å passe på at du har på lite olje igjen når du renser det så overlever LMM :)

Okei... jaja LMM'en min funker enda, så håper det holder seg slik! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jau men tenker litt over hvordan det blir å montere. Har ikke det beste tidsskjemaet for tiden, så hvis jeg må av med alt røklet forran inkl. fanger og helvette. Så har jeg ikke tid nå de neste ukene.. Noen som har noen innspill ang. dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Har ikke tåkelys fra før av. Meningen var å tilpasse de "luftinntaka" til tåkelysa jeg skal kjøpe. Og ja, trekke ledninger til cockpit og batteri \ sikringsboksen. Men må jeg av med frontfanger osv når jeg er i denne prosessen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får jo kjøpt de plastikk grillene med plass til tåkelys hos Audi da, men er vel kanskje ikke så vanskelig å tilpasse de som er der alt.

http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/data/a1237/a1237.php&var=

http://www.audi-club.dk/artikler/artikel.php?21

Må av med fangeren ser det ut som..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
Gjest brunerune

Velvel.. må vel holde gang i denne slitern og..

Kan informere at jeg har gått til innkjøp av nye felger til bilen. Kan legge ved en teaser her, kommer flere bilder når jeg har vaska de og pleiet dem litt:) Dere har sikkert sett felgene før, på en annen bil her inne.. Hehe;)

220120070982.jpg

VMAXX gewinde blir og bestilt nå i uka, må gjøre klar til sommern så tidlig så mulig vett:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider