Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Vel, da har jeg bestemt meg for å ikke selge felgene, annet enn at jeg får et ufattelig bra bud (alt er til salgs for rette summen), eller noen bytter med meg i 18" eller 19" bbs ch.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Klokt valg!

Ja vet:) Ringte en å ville gi 11k for de, og sa at han fatta ikke at jeg solgte de, for de var så rå. Så sa jeg; "nei fatter heller ikke det, så tror ikke jeg selger de allikevel.." Haha.

Han skulle bare hatt mer penger;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Lite respons fra dere audi folk.. Hehe

Sitter her å kjeder meg nå, så slenger opp noen bilder fra da jeg finjusterte understellet etter demperfiks. Her ser dere hvor breie bakdekka faktisk er..

06042007391.jpg

Fordekka.. 215 dunlop sport maxx

06042007388.jpg

Bakdekka 245 Toyo Proxes T1S

06042007389.jpg

Der gikk den latmannsarmen til helvette

06042007392.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Flott at du beholder felgene! Må si jeg blir litt frustrert når jeg ser på dekka dine. Har to blankslitte bak jeg, me wants cash!

Er det en bulk jeg ser på førerdøra di, eller er det bildet som lyver litt?

Hehe ja, greit med gode dekk! Er ikke så dyrt da, betalte 2200 i lokale dekk sjappa for 245/35/17 toyo proxes.

Er bulk ja, var større før men slo den litt ut. Har ny dør liggende her på rommet, men har ikke giddi å lakkert den og speila enda, venter til sommern og poleringa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Jo er faktisk en del, jeg kjenner iallfall 3 her i byen med de. Ikke samme dim da men...;)

Hehe okei da, men iforhold til f.eks de med RS4 felger, da annen hver familiebil har disse. Men jeg har ikke sett keskin felgene på bil før, aldri sett en i Stavanger med de, selv om de klart finnes her og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jaja kjeda meg idag, og for oss så faktisk elsker bil, er en bil og motorvask bare kos! Siden vinteren har tatt vekk shinen i plast og gummi, gikk jeg over ALT på hele bilen med turtle sin bumpershine, til og med skiltplatene fikk sitt!

25042007472.jpg

25042007468.jpg

25042007467.jpg

Fin og reeeen bil!!

25042007474.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider