Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet


Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Da har jeg noen pics av anlegget og ymse.. håper det faller i smak:)

 

IMG_8250.jpg

 

IMG_8254.jpg

 

Litt dårlig plassering på det nå, men var gjort på par timer for å nå helga.. Men blir bedre med tia.

 

Andre pics jeg knipsa i samme slengen;D

 

IMG_8256.jpg

 

IMG_8257.jpg

 

IMG_8268.jpg

 

IMG_8249.jpg

 

Stemningsbilder på vei til Mandal, guttegjengen!

 

IMG_87745.jpg

 

IMG_8311.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig pen a4 du har! Er egentlig bobleentusiast selv (har kun golf 2 nå pga studier), men lurer på en eldre a4 med tiden. Du har ikke tenkt å selge denne a4'en engang? Frekt av meg å hinte frampå, men klarer ikke å dy meg! :p (siden du blir fort lei, som du selv sier hehe..) Riktig farge, rett senk, perfekte felger +++

Liker at du ikke styler den mer enn nødvendig, diskret styling er helt klart best! Lei av alle plastikkbiler som flyter rundt nå for tiden... Det var dagens skryte-porsjon... hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Vanvittig pen a4 du har! Er egentlig bobleentusiast selv (har kun golf 2 nå pga studier), men lurer på en eldre a4 med tiden. Du har ikke tenkt å selge denne a4'en engang? Frekt av meg å hinte frampå, men klarer ikke å dy meg! :p (siden du blir fort lei, som du selv sier hehe..) Riktig farge, rett senk, perfekte felger +++

Liker at du ikke styler den mer enn nødvendig, diskret styling er helt klart best! Lei av alle plastikkbiler som flyter rundt nå for tiden... Det var dagens skryte-porsjon... hehe..

 

Tusen takk for skryt:) Alltid kjekt med det. Har selv blitt bitt av boblemanien, selger veteranen i uka nå, og skal ha meg boble etter sommern. Skikkelig cal-looker. Ellers blir det nok ikke salg før neste år vil jeg tro, da jeg har en del ting som gjenstår, ikke minst med tanke på interiør.

 

Men er alltid lommeboka som styrer, uheldigvis!

 

Nå blir det forresten bestilt facelift lykter bak i nærmeste fremtid, og lakka dør og speilhus. Venter bare på feriepengene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Igår fikk jeg fiksa eksosen, snudd u klemmene så har subba på humper, og retta stussene som hadde begynt å helle mot ene siden. Og pressa opp motordekselet 2-3cm. Så har jeg også senka den 2cm forran nesten. Så nå ligger det på 80mm-60mm i senk. Pluss jeg har spacet ut fordekkene 5mm. Skal senke mer bak, men pappa tok jo seff med seg garasjenøkkelen på hytta, hvor resten av spacerene ligger.

 

Par bilder:

 

IMG_88041.jpg

 

Nå får jeg en snusboks mellom asfalten og bunndekselet. Har potensiale til mye mer! Men audi måtte bygge motoren såpass ned. Faen altså.. Må få meg 18".

IMG_88321.jpg

 

Retta eksosen..

IMG_88341.jpg

 

________

 

Har også funnet facelift lykter bak jeg har lagt inn bud på. Orginale selvklart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jo, men nå er det ganske greit, for nå hører jeg liten *tyshh* lyd når den tar nedi.. og vet da at jeg har 2-3cm å gå på. Verre om du kjører og aner alt og ingenting.. så bare *DONK* og der var panna gone. Ser på det som en sikkerhet. Pluss motorrommet holder seg noen lunde rent:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår