Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
De var mye finere, Brunerune.

Ja, du sier noe der, men hadde vært dinere hvis du hadde lagt klarlakk på dem. :)

Jepp. Men ble gjort når jeg var "ung" og dum. Og har ikke gidda å forandre det, da nye lykter kommer etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Idag har det blitt litt mekking. Har pussa ned og lakkert alle 4 kalipperene i svart hammerite lakk, ble akkurat som nytt.

Så har jeg bytta ut de rustne umbraco boltene på senterkoppen (felgene), med rustfrie umbraco bolter. Veldig bra.

Kommer litt bilder imorgen..

Har og en lite overraskelse som sikkert kommer i løpet av helga..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Som dere sikkert har fått med dere, har jeg sånne kjipe grå stoffseter i bilen, og planen var RS4 interiør i høst. Det blir det fortsatt, men har fått stort hull i ene sidestøtten på førersetet. Og iforrigårs kom jeg over noen flotte erstattere for de grå forsetene. Det er disse som blir henta idag:)

IMG_1112.JPG

IMG_1110.JPG

IMG_1113.jpg

Var sykt heldig med disse, de er trukket om nå nylig, og er så og si ikke brukt etter dette. Og fikk de VELDIG billig.

Må lage egne braketter til disse, men er bare å hive seg i det med sveiseapperatet:) Kommer med oppdatering når setene er i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Grattis med nye seter. Så gode ut:) Tør jeg spørre om prislappen?

De ble trukket om for 7 lapper for noen år sia. Betalte 2000 for 2 stoler.. Finner ikke slikt tilbud hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
veeldig like de orginale sportssetene som sitter i a4'en da..

mine er jo prikk like

Ja de er nok så like, men nedia rompa på de er de ulike, og er litt fastere sidestøtte på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
jepp, ser det. sportssetene er ikke verst de gitt :)

men skulle gjerne hatt recaro rs4 skinn :D

Jepp, jeg og. Men koster 15000+ så jeg får ta de i høst. Tok disse på rappen da jeg har fått hull i sidestøttene mine, så disse er bare midlertidlig.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider