Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Gratulerer rune :) Få montert ting nå og send ut noen bilder her...

Jepp. Sliter med brakettene under stolene. Om du har sett under den orginale stolen, er det noen helt spesielle fester og skinner. Stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Konge stoler, men noe slo meg! kan man bare putte inn hvilken stoler man vil i bilen eller blir det kluss på EU-godkjenninga eller lignende?

Tenkte bare at den norske stat som ikke liker at folk setter inn bedre ting heller ikke liker nye stoler. :wonder:

De sier ikke noe på stoler, så lenge de er satt i skikkelig, og ikke bare skrudd i gulvet med en sponskrue og to.

Angående stolene, har jeg fått inn den ene idag. Fant ut at jeg skulle bruke det orginale understellet, så jeg slapp å stresse med bolter i karroset osv. Så har skrellt hele det orginale setet, kappet og sveiset i hele dag. Så ble det ganske bra, må bare ta det andre setet og lakke brakettene. Så kommer jeg med bildene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
kommer til å bli bra :) ...... Audi skal ha slitt sidestøtte på førerside når de er innkjørte :D

Jepp, og det værste av alt, etter jeg prøvesatt recaro stolen fant jeg ut -orginal stolene har ikke noe sidestøtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Da har jeg litt oppdateringer å dulle med. Iløpet av siste uka og to har jeg fått i stolene, malt bremse kaliperene, skifta noe bolter osv.. Legger med bilder..

4.jpg

Lakkert ramma under, brukt fra orginal stolene, men kappa en del.

1.jpg

6.jpg

2.jpg

3.jpg

5.jpg

Skifta til rustfrie bolter på senterkopp (felgene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Siden det er så syk respons her inne, er jeg nødt til å oppdatere enda mer;) Stab stag montert. Beklager kvaliteten, men bling shine'n tok knekken på kamera fokuset!

IMAGE049.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hehe, har liksom allerede sett setene og sånt vett ;)

Men det ble bra til slutt brunerune, det skal du ha!

Merka noen forskjell med stabstaget montert eller?

Jepp. Merka faktisk forskjell. Krenger ikke, og når jeg gir på i svinga (ja høres ut som jeg har 1000 hester +) så er det demperene så gjør 100% av jobben. Kunne gjerne hatt et slikt bak og mellom tårna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Merka faktisk forskjell. Krenger ikke, og når jeg gir på i svinga (ja høres ut som jeg har 1000 hester +) så er det demperene så gjør 100% av jobben. Kunne gjerne hatt et slikt bak og mellom tårna.

Hm..okay, har liksom aldri helt skjønt behovet for stabstag på A4'n (med untak av på Avanten). Men får se hvordan det blir med senk, nå er den stiv som en planke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Gjest brunerune

Velvel, ikke skjedd noe stort med bilen grunnet feriefyll og fanteri. Men ble knipsa noen bilder av bilen igår. Her er et par av de, og nå ser dere stolene bedre og:)

32.jpg

23.jpg

1231.jpg

2.jpg

Neste ting på agendaen blir å feste bombrikka på speilet, og lakke den matt svart. Så er det snart EU, da må en del ting gjørs, som nye lykter, lyddemper på potta, godkjenning av senk, skifte endeledd og diverse. Kjekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider