Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Velvel, hva sier vi til detta?!

11.jpg

17.jpg

10.jpg

13.jpg

PS: Legg merke til bombrikka på siste bildet, smart tips for dere som enda ikke har komt på det! Ser den ikke utenifra, er bare blitzen som jukser nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
:pray er ikke mer å si.

Er dette den permanente festeløsningen til selene? Jeg trodde du skulle feste de i gulvet rett bak setet jeg..?

Ja, skal være slik. Er ikke noe effekt i å ha de i gulvet rett bak setet. De bør være festet "høyt" oppe. Med nye felgene og bunnlav bil, skal det ikke være noen i baksetet uansett. :)

Baksetet vil også bli trukket i svart skinn, for å bli litt mer anonymt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Det å feste de for lavt eller for høyt er vel også farlig i en kollisjon. Var masse snakk om det i en eller annen prosjekt tråd her på forumet.

Jepp, har du de for lavt vil selene bak presset mot seteryggen, og i verste fall vil den gi etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble jo Konge Rune:win

Lårstøtten er ikke eletrisk den dras ut manuelt sånn så på de gamle recaroene vis du ikke har funnet det ut.

Sele tinga dine ligger klart her nå. Usikker på hvilken dag eg skal til byn igjen men vis det haster så kan eg sikkert fyke til byn med de, eller du henter de.

- 98 Audi a6 2,5tdi

- 82 Vw Golf 1 Weber

x 96 Vw vento

x 99 TT

x 00 Seat Leon x 02 Seat Leon x 92 Golf cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Dette ble jo Konge Rune:win

Lårstøtten er ikke eletrisk den dras ut manuelt sånn så på de gamle recaroene vis du ikke har funnet det ut.

Sele tinga dine ligger klart her nå. Usikker på hvilken dag eg skal til byn igjen men vis det haster så kan eg sikkert fyke til byn med de, eller du henter de.

Må ha de imorgen. Skal på visning på onsdag ser du! Ringe deg eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ohhh, sweete seter! Synes "verdien" synker når du gjør bilen din til en 2seter. Men men, det er jo din bil;) Setene var deilige!

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
ohhh, sweete seter! Synes "verdien" synker når du gjør bilen din til en 2seter. Men men, det er jo din bil;) Setene var deilige!

Se rett bak nakkestøtten, en quick-release. På 1 minutt kan jeg gjøre fri baksetene til folk. Og når den skal selges, kan jeg lett skru ut selene om du mener det høyner verdien. Men ja, setene er herlige! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jaja, stor dag imorgen, visning på BT. Skumle greier, nesten som å gå til tannlegen:( Men går alt etter planen, har jeg skilter imorgen igjen. Blir gøy, da jeg har vært "uten" skilter siden august!

Lenke til kommentar
Del på andre sider