Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
men han har vel ikke akkuratt liggi på latsiden med bilen i det siste ....

men er ikke morro å gjøre ting man må

Stemmer, bilen skulle vært Eu godkjent i august. Har liksom satt bilen parkert i høst\vinter. Litt fordi mamma fikk en golf jeg lånte, og for å "skåne" den mot all dritten.. Og kanskje fordi jeg var litt giddalaus til i det hele tatt å se om jeg fikk eksosen gjennom EU.

Den har stått med skilter da, men har vært begjæring på den. Så leverte inn skiltene idag, og fikk med prøveskilter for morgendagen. Så godkjenner jeg, og går 50 meter å henter skiltene igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra bombrikke trix! Måtte se litt før jeg fant den. Kanskje jeg skal gjøre det samme en dag :)

Får vel ikke igjen depositumet på bombrikka når du leverer den inn igjen hvis du lakkerer den da. Men men, er bare 200kr forsåvidt :P

JAJA DA VAR BILEN EU GODKJENT, OG SENKSETT I VOGNKORT! WOHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Var digg å kjøre tur imorges, aah..

Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skulle du noengang levere inn den igjen? en gang bombrikke alltid bombrikke. å stoppe for å betale blir jo sinnsykt slitsomt plutselig :)

Hvis, dersom, atte man flytter et sted de ikke har AutoPass f.eks :P

Og nå trenger man jo ikke å stoppe for å betale på vei inn til Oslo lenger vett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hvis, dersom, atte man flytter et sted de ikke har AutoPass f.eks :P

Og nå trenger man jo ikke å stoppe for å betale på vei inn til Oslo lenger vett ;)

Men jeg bor i Stavanger, og med alle de X antall undervannstunnellene de bygger her slutter de nok aldri med bombrikka.. uheldigvis! Hadde jeg sluppet, hadde det lett vært verdt 200kr å kaste driten til H**VETE :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Velvel, mens jeg sitter her å venter på godvær, felger og sjangsen til å slippe bilen tilbake hvor den hører til (til bakken), kan jeg legge ut et bilde under "huven", som jeg sa tidligere...

19.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider