Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

Hehe, det er heldigvis fra ifjor vinter, Kenneth. Eneste som må gjøres nå karros messig er å skifte førerdør, da naboen rygga i den og laga en fin bulk. Men går på forsikringa hans.. :)

EDIT: Gidd å slett posten din:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes du det fungerer bra. Vurdere Weitch jeg også men litt i tvil.

Jeg er ikke kjempe fornøyd, men det jeg er missfornøyd med er det jeg har nevt for deg tidligere. Weitech er alt for mykt, så vis jeg har penga blir det KW Inox 2 til sommeren..

Da er jo senkesettet mitt til salgs for alle som har Audi A4 1.8TQ, 2.4Q, 2,8Q eller S4 96-00

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Fet bil du har! Vanvittig hvor lite som skal til for å få en A4 til å bli noe heeeelt annet enn en "gubbebil"!:)

Selge de gamle felgene eller?

Tusen takk! Felgene ble solgt i november. Men de kan jo kjøpes i butikken om du likte de. De heter Rial Lemans og er 8,5x19" store.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Jeg er ikke kjempe fornøyd, men det jeg er missfornøyd med er det jeg har nevt for deg tidligere. Weitech er alt for mykt, så vis jeg har penga blir det KW Inox 2 til sommeren..

Da er jo senkesettet mitt til salgs for alle som har Audi A4 1.8TQ, 2.4Q, 2,8Q eller S4 96-00

VMAXX sitt er jo megabillig, og veldig stivt! Kw Inox koster vel det doble? Men rustfritt > galvanisert. Får se på penga da Mew:P

Legger og ved et bilde av felga i dagslys.. og et bilde av bilen som trenger å fylle ut hjulbuene sine!

23012007101.jpg

23012007104.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noen grisebillige SuperSport til min a4 avant.

Er veldig fornøyd med dem. Ikke for stive og kan senke bilen helt ned :D

De har stått på et år nå og jeg har smørt de godt inn med fett.

Var greie å justere nå til vinteren, men er ikke rustfrie.

Tror de kom på 4200 kr på ebay i tyskland inkl frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Jeg kjøpte noen grisebillige SuperSport til min a4 avant.

Er veldig fornøyd med dem. Ikke for stive og kan senke bilen helt ned :D

De har stått på et år nå og jeg har smørt de godt inn med fett.

Var greie å justere nå til vinteren, men er ikke rustfrie.

Tror de kom på 4200 kr på ebay i tyskland inkl frakt.

Hvor lang leveringstid? 2-3 uker? Har sett litt på Supersport, men har hørt at VMAXX er av høyere "kvalitet".. Og jeg er ikke store fan'en av import:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Supersport er vel det billigste man får :op:

Har sett noen FK sett til rundt 5000kr, men vet ikke helt hvordan de er. De senker iallefall 35-65mm.

Det er ikke nok.. Vmaxx senker helt ned til 120mm, da snakker vi:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Se der ja, gud den bilen hadde faktisk vært veldig rå uten dekor og lexus lyktene.. Ser nok ut som jeg må få valsa noe i den stilen der. Er det mulig uten å lakkere omigjen? Snakka med en valser her i distriktet, han skulle ha ca 1500 for en bil, og kunne da fikse ut ca 2-3cm uten at jeg trengte å lakkere noe på buen, kun ved hjelp av varme. Det skal nå bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider