Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

syns faktisk de A8 felga ikke er heelt feil selv, se i butikkvinduene når du kjører forbi dem sakte, og hvordan felga blinger -ikke å nekte på at det ser bra ut. Eneste er at de er like oppbrukt som mora til Kåre Konradi.

Og å skifte ratt tror jeg ikke vil bli noe problem, vært borti større ting enn det kan man si:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns faktisk de A8 felga ikke er heelt feil selv, se i butikkvinduene når du kjører forbi dem sakte, og hvordan felga blinger -ikke å nekte på at det ser bra ut. Eneste er at de er like oppbrukt som mora til Kåre Konradi.

Og å skifte ratt tror jeg ikke vil bli noe problem, vært borti større ting enn det kan man si:)

Mener RS4 felga er oppbrukt på et helt annet nivå enn A8 felga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Joda, sant det.. spes RS4 II felga. Har faktisk litt sansen for RS4 vanlige, kunne fint tenkt meg slike i 18" til vinter.

Så fikk jeg baklyktene Tim hadde til overs og da, på vei i posten:)

DSCF0337.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Da har jeg vært på Dekkbutikken idag å handla 2 stk 20mm spacere med lange bolter til bakfelga, må ha felga lenger ut. Så da blir det ET15 på bakfelga, 5mm spacer og ET30 på fremfelga. Da begynner det å ligne noe :) Kommer pics søndag når dette er montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes heller ikke at det ble noe KANON med A8 felga, men det ble heilt greit. Ville heller gått for noe med brønn igjen ja, passa A4 mer, men dette er jo smak og behag;)

Fikk ikke den følelsen av at bilen passa de lism.:s

Mulig synsbedrag.. butbut

Verkstedet har klart og kantkjøre den ene B1 felgen Ole fikk av deg:( surt, men han slapp unna med bet av regning:p

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Haha ja jeg så hakket, huff.. kjerringer!

Bluevision pærene ja.. skal vi se;

23022007191.jpg

Litt synsbedrag her da, de lyser faktisk kritt hvitt. Og ikke blått.

Fant og et gammelt "arkiv"-bilde med Keskin felga, ved montering av gewinde. Her ser dere at 10x17" ET25 er ganske cool :)

28022007001.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider