Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

10x17" som er tingen;) Kan legge ut et par bilder av felgene MINE etter litt pleie;) Var også innom å skulle ha ny gummi til dekka, men de hadde ikke fordekka inne, så da ble det to nye proxes t1s 245/35/17 til bakre felga. De var ikke dyre heller, betalte 2500 for paret. Han sa hvis jeg ikke ville ha strekk, kunne jeg tre på 285/35/17(!)

Ble bedre nå enn før hvertfall..Som nye:

240120071122.jpg

240120071132.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Valsespesialisten i Oslo valser for 750,- pr hjulbue.. De er veldig flinke.. Hadde en tidligere bil der, valset 4 cm, har enda ikke hatt problemer med flass.. De gutta kan anbefales! Kanskje litt langt å reise for din del men.. hehe..

Ja, er litt langt. Men det er Dekk butikken AS som valser her, 400 pr bue, 1500 for hele bilen. Ikke gale, det er da minstepris, hvis du slipper å ta rust eller lakkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare å bøye seg i støvet her ja:D Utrolig fete felger! Men faen til at jeg ikke fikk på de 255/35-18 vinterhjula fra RS4 på min:P HAHA

Du sa at jeg hadde mye penger å du er en fattig student:P Du har kjøpt deg en ny bil, nye felger, nye dekk osv:P

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Du sa at jeg hadde mye penger å du er en fattig student:P Du har kjøpt deg en ny bil, nye felger, nye dekk osv:P

Var det ikke prioriteringer vi kom frem til så var det rette svaret for slike utsagn? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider