Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå venter vi bare på deg al3x! Kommer det nye felger til sommern?

Hehe, jada. Kommer masse nytt til bilen min i år :) Så lenge økonomien holder da. Men jeg venter vel egentlig bare på at våren skal komme sånn at jeg kan bestille nye felgene (må til Sverige å hente de) og senkesettet (fortsatt ikke fått det jeg bestilte fra VW Car Consult anger2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hehe, jada. Kommer masse nytt til bilen min i år :) Så lenge økonomien holder da. Men jeg venter vel egentlig bare på at våren skal komme sånn at jeg kan bestille nye felgene (må til Sverige å hente de) og senkesettet (fortsatt ikke fått det jeg bestilte fra VW Car Consult anger2).

Senkesett er det a? Og hvilke felger falt det på? Er ikke VW C.C bare no båss da? Syns jeg har hørt det.. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkesett er det a? Og hvilke felger falt det på? Er ikke VW C.C bare no båss da? Syns jeg har hørt det.. Hehe.

Felgene blir ASA Racing Black i 18" (http://www.svenskagrossisten.se/img2.php/popup/668/430/images/pirate.JPG)

Senkesettet jeg EGENTLIG skulle ha var FK Silverline, men det ble jo aldri noe av. Kødden som driver VW CC har jo fucka opp så jævlig. Så vi er 19 stk som har advokat på saken nå, skylder oss 19 nesten 300 000kr...

Men nå blir det vel bare det billigste og beste jeg finner :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så det var båss altså. Jaja kjipern det der. Å kjøpe fra useriøs sjappe. Skal få kjøpe mine fjørbein med 40/40mm på:P Hihi.

Hehe, ja, var litt nedtur det der. Bare lest masse positivt om dem før jeg bestilte derfra og så har det skjedd no piss med firmaet da..huff..

Takk for tilbudet, men tror jeg skal ha den _litt_ lavere enn 40mm ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Hehe, ja, var litt nedtur det der. Bare lest masse positivt om dem før jeg bestilte derfra og så har det skjedd no piss med firmaet da..huff..

Takk for tilbudet, men tror jeg skal ha den _litt_ lavere enn 40mm ;)

VMAXX justerbart da eller Supersport fra ebay. Som en sa tidligere her, havner på ca 4000kr ferdig i Norge. Finner vel ikke billigere enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VMAXX justerbart da eller Supersport fra ebay. Som en sa tidligere her, havner på ca 4000kr ferdig i Norge. Finner vel ikke billigere enn det.

Mhm, likte at VMAXX senker så mye som det gjør. Skal dra innom Streetdesign og høre hvordan de FK settene de har er. Koster 5500kr, og de holder til like ved her så da blir det ikke noe frakt kostnader akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Mhm, likte at VMAXX senker så mye som det gjør. Skal dra innom Streetdesign og høre hvordan de FK settene de har er. Koster 5500kr, og de holder til like ved her så da blir det ikke noe frakt kostnader akkurat :)

Not bad:) Er FK settene no tess? Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Det jeg lurer på å :op:

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7009

De matcher fargen på bilen min da iallefall, hehe :)

Edit: Men FK skal levere ganske bra produkter, men er ikke sikkert det gjelder for de billigene utgavene deres da.

Se der ja. Men 65 vet jeg ikke om er nok, må nok ned i 70-80mm.. hvertfall jeg med 17".. Uansett, har hørt at man må bytte ut et stag som er kortere når du setter på VMAXX, følger dette med settet? Noen som kan svare på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider