Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Dietrich er vel det merket som er best kjent for passform, av de billigere merkene. Rieger krever mye mer tilpassing som regel.

S4 fangeren jeg hadde en uke var fra Dietrich, ikke noe å si på passform der i allefall!

Jeg har montert litt riger styling på audi,og tørr påstå at det er mer eller mindre perfekt.

Åssen Dietrich er veit jeg ikke da jeg ikke har solgt det eller montert noe fra de, så kan sikkert være bra det også:)

Da tatt utifra at man kjøper abs plast eller polyuritan som jeg regner med at de fleste gjør(?)

Glassfiber er skjeldent eller aldri perfekt...

Nå:Bmw E46

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har montert litt riger styling på audi,og tørr påstå at det er mer eller mindre perfekt.

Åssen Dietrich er veit jeg ikke da jeg ikke har solgt det eller montert noe fra de, så kan sikkert være bra det også:)

Da tatt utifra at man kjøper abs plast eller polyuritan som jeg regner med at de fleste gjør(?)

Glassfiber er skjeldent eller aldri perfekt...

Kan godt hende Rieger har skjerpa seg, husker at det var litt dårlig passform før iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende Rieger har skjerpa seg, husker at det var litt dårlig passform før iallefall :)

gammal styling som blei laget i galssfiber var ikke det beste man fikk nei, men sålenge man kjøper plast så er det bra, veldigbra:P

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par bilder.. Et under valsinga. (Har ingen etter).

18052008.jpg

Visa kortet mitt, med bilden av bilen og jeg som rekker fing..

20052008001.jpg

Og var innom en kompis og tukla litt med "rostfrei"..

19052008.jpg

hvor kjøpte du den fancy valsa di? :D har lyst å valse mine buer og til felgene en dag kommer:) vanskeli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig! Min er glassfiber, og var veldig bra passform. Bare pussa 10 min før lakkering.

Sa skjeldent eller aldri,sa ikke at det ikke finnes bra galssfiberprodukter, det finnes det også, men den er sikkert laget med en rimelig ny støpeform, og det de fleste gjør er å gå over til abs plast enn å lage en ny form til galssfiber.

(x)Sabb 9-3

(x)Audi A4

(x)Mercedes 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Hehe billig og billig, kunne tatt mer.. Men syns det er urimelig. Er tross alt en 1.8, og bilen er 13 år gammel. Du får jo en org. til under halve prisen. Men er ikke frista til å begynne helt på nytt med en ny bil liksom, har banna og steika mye.

Angående eksosen, så har du stjælt den like meg som jeg skulle stjæle den fra Håkon, så det er ingen problem. Jeg ombestemte meg faktisk før jeg så at du hadde gjort det. Prøvemonterte på bilen, og syns de ble litt små iforhold til de supersprint 3" utblåsa jeg har nå, så da får det bli med de en stund til. Ble veldig bra på din bil forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Ikke om du snitter røra 4-5cm helt inne.. Evt legger et rør som fyller ut helt inne.

Men tilbake til noe mer morsomt;

Haha, fikk en mail idag av ei som var "interessert"...

Hei!

Så bilen din, synes den så fin ut! Er det mulig å prøvekjøre bilen? Lurer på hvordan

den er å kjøre, har kjørt mye dumme biler før ser du hihi

Hvis jeg vil kjøpe, hva kan du gjøre med prisen? Vet ikke om den er verdt så mye som

du skriver, har sett mange billigere biler som ser finere ut. Og det sier en kamerat

av meg også som har utrolig god greie på bil!

Mvh Lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider