Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble pent det der. Hadde nesten trodd du skulle gå for noe litt mer spesielt(misforstå meg rett), selv om det på en måte blir ganske spesielt med de felgene på en A4.

Synes fortsatt den kledde Brock B1 felga best, men den ble kanskje ubrukelig lav?

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Jepp.. Jeg har aldri vært typen som liker felger som er allemannseie, som du finner i din lokale dekksjappe. Liker best felger fra skikkelige produsenter. RH cup felgene er ikke akkurat sjeldne, derfor jeg gikk for skikkelige senterkopper, og ikke de svarthvitt med vinyl.

Ble alt for lav med 17" ja, derfor tror jeg at jeg holder meg til 18" fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde nesten det var slike du hadde handlet.

Var i Stavanger for et par helger siden, prøvde å se om jeg tilfeldigvis kunne se noen A4. Ble lite av det, men var iallfall ved den taggeveggen du tok de bildene med BBS-felga. Må få sett kjerra når du flytter til Lillestrøm.

Men fy flate Rune.. Turbofelger på A4 er lik dritfett. Jeg er tilbøyelig til å mene at du har feteste B5n ved siden av den S4en fra Finland. Du kan virkelig bygge bil, pluss at du kan det viktigste av alt; du kan dine felger. Resultatet skuffer aldri.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. Jeg har aldri vært typen som liker felger som er allemannseie, som du finner i din lokale dekksjappe. Liker best felger fra skikkelige produsenter. RH cup felgene er ikke akkurat sjeldne, derfor jeg gikk for skikkelige senterkopper, og ikke de svarthvitt med vinyl.

Ble alt for lav med 17" ja, derfor tror jeg at jeg holder meg til 18" fremover..

Mmm..det ble veldig rent med turbofelga iallefall.

Du har ikke vurdert BBS LM noen gang da? De koster jo over gjennomsnittet, men så er kvaliteten og looken deretter også.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Velvel, kan vel gi en update til her.. Slik står bilen nå. Får ikke adaptere før på Våler, så blir å kjøre ned på piggfrie vinterhjul fremme. Skal også lakkere kanalene før helga. Gleder meg som en unge! (Vet bildet er "TOPPERS", men ble tatt med kompaktkamera halv tolv ikveld.)

32.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider