Gå til innhold

Audi A4 20V - SOLGT!

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

hvordan var våler turen :)?

Jeg tror nok ikke gutta er hjemme enda. Var noen av dem som skulle være med på utstillinga, så de har vel så vidt begynt på turen hjem.

Søndag:

08:00 - Porten åpnes

08:00 - Parkering til utstilling på anviste plasser

11:00 - Kurs: Avansert kjøreteknikk v/ Roger Sandberg

12:00 - Bedømming av bilene begynner

12:30 - Førermøte

13:00 - Banekjøring starter

14:00 - Bedømming av bilene avsluttes

14:45 - Premieutdeling

16:00 - Hjemreise

17:00 - Banekjøring avsluttes

18:00 - Området stenges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk ikke snakket med ham, men jeg snappa et par av Runes A4 iallfall. Digg bil :)

4-3.jpg

5-3.jpg

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

Se her ja, takk for bildene Eirik. Synd vi ikke fikk slått av en prat, jeg var travelt opptatt med å springe rundt å dømme i golf 4-5 klassen!

Nå har jeg eeendelig kommet hjem fra 76 mils tur. Trøøøtt.

Her har jeg et par bilder av min fra treffet også. som jeg knipsa med lite lommekamera..Kommer skikkelige snart, når han med speilreflekset har våkna.

1-4.jpg

2-4.jpg

3-4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Her har jeg "reise-senk" på forhjula, er lavere til dagligdags. "Høhø"

Ja, for der var den jo høy.. *host*

OT: Jeg så forresten en mørk A3 med samme felger som deg på majorstua i dag når jeg var på jobb. Ser mye bedre ut irl mot for på bilder de turbofelga æss. Vil tro bilen din er frekk med de felgene.

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider