Gå til innhold

Koble 2 monoblokker sammen?

Ranger emnet

KinG^KaoZ

Anbefalte innlegg

Bestillte meg 2 identiske monoblokker idag, det stod at de kunne kobles sammen for dobbel effekt. Men nå har jeg lest litt rundtomkring, og det virker som om det er vanskelig å få dette til, stemmer det? Om jeg må kjøpe noen ekstra komponenter så tror jeg at jeg avbestiller den ene blokka.

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, gikk litt fort i svingene her ja, det er 2stk av de minste monoblokkene til soundmagus (type kjempebillige).

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308895

"- Bridgeable with another X-400 to double power"

Jeg trenger ikke å høre leksa om billige forsterkere osv, dette blir uansett mye bedre en slik jeg har det nå :)

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en "bridgable" forsterker. Riktignok fra Dynabel, men denne funker slik at man kobler de sammen, også skal pluss på den ene forsterkeren og minus på den andre. Dette står mest sannsynelig i instruksjonsboken som følger med.

- Nissan 200sx s13 92mod, sort

- Toyota Celica 88mod GT - SOLGT

- Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

x-1500 koster 2200kr, jeg betalte 1200 for 2 av x-400.

Det er en 1000lapp det.

Men tror jeg skjønner hva du mener nå! For monoblokkene kostet 599 når jeg bestillte, ikke 999! Der sparte jeg 800kr uten å vite det gitt!

Da skjønner jeg deg bedre ja. :D Sjekket prisen på den linken du la ut, og fikk ikke helt kjøpet ditt til å stemme helt. Jeg har selv en x-3000 som jeg er veldig fornøyd med, selv om det er nok av folk her som slenger dritt om merket... Sikkert bare folk som ikke har prøvd det engang. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider