z3rk Skrevet Juni 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2002 Bare lurte på om det var no fra oppland med heavy cars her ? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Hva mener du..... Jeg er fra Nordreland, men ingen fet bilr har jeg, men bilen er den samme som avantaren min. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 jeg er fra Oppland, nærmere bestemt Brandbu Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Juni 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2002 Originally posted by Invitron jeg er fra Oppland, nærmere bestemt Brandbu Og hva kjører du??? Kanskje du driver å drar bilen til det yterste på rv4 :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 22, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2002 Er ikke fra oppland dessverre karer! men fra hedmark! Moelv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg