Beetle_mania Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Har en golf cabriolet 95 mod, m vinyltak....:cab har noen non tips og gode råd på hvordan j på best mulig vis vedlikeholder det taket???:cab fikk tips på merkeverkstedet mitt, om å bruke takpleiepakken til BMW, men vet ikke helt??? Vet og at Autoglym har en no vinyl & rubber care, men vet ikke om den kan brukes på taket... Gode råd, anyone??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Til vask vet jeg ikke hva som egner seg best. Autoglym sin Vinyl & Rubber Care mener jeg kun er egnet for vinyl av mer glanset type, som f.eks. dashbordet i bilen. Men det som ihvertfall pleier å funke bra, er å gi taket en omgang med telt-impregnering eller kalesje-impregnering en gang i blant. Det gir god beskyttelse mot vann (såklart) og skitt. Fåes vel kjøpt hos de fleste sportsbutikker, og nok hos Biltema, Clas Ohlson, etc... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg