1303S Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Det jeg lurte litt på var om det er flere oldschool-karer, slik som meg selv, her i Oslo by? Hadde vært kult og samlet noen en kveld og pratet litt, samt tatt en cruising rundt i sentrum :) I den siste tiden nå har det jo vært knallvær hver dag, så jeg har vært mye ute og kjørt her i sentrum. Har begynt å få en fast rute jeg pleier å kjøre nå hehe :) Men er sjelden jeg møter noen likesinnede...de gangene jeg gjør det er det derimot veldig koselig :) Møtte en kar på fredag i et lyskryss ved Majorstua/Marienlyst (ved Shell der i kirkegata 90). Blinka med lysa og hilste pent :) Sånt liker vi. Det var vel en lys(gul?) cal-look`er med fangere. Kraftig senket foran. Må bare si at det er utrolig moro å kjøre rundt med bobla. Herlig følelse, fin motorlyd :) bromming og smelling i eksosen når man bremser på gira. Sjarm til tusen med gamle biler sier jeg :) Og siden jeg er veldig opptatt av 50/60-tallet, så går det kun i gammel musikk i bilen :) Det hender faktisk jeg tar på meg skjorte, vest og hatt også, sånn for å være helt gjennomført :D Føler jeg er i min egen lille verden når jeg cruiser rundt hehe :) møter mange hyggelig folk også da, som skal forteller om den gangen de (eller noen de kjenner) hadde boble :) Legger ved et bilde: Siter ChristianPF-Racing.no -11 VW Golf 4 motion stv-10 VW Golf TDi-74 1303S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 fet bil du har :D har du flere bilder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1303S Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 fet bil du har :D har du flere bilder ? Takk :D Ja, har mange bilder. Skal etter hvert få opp en hjemmeside om bilen med masse info og bilder. Har en del arbeid igjen før bilen er strøken. Håper å ha den klar til neste sommer :) Her er en gammel tråd fra når jeg kjøpte bilen: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=38645 Siter ChristianPF-Racing.no -11 VW Golf 4 motion stv-10 VW Golf TDi-74 1303S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 gå til vw2you.com å still samme spm.. er vel noe treffgreier i begynnelsen av august tror jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Jeg er veldig glad i oldskool stilen, kjører dog ikke en audi\vw med veldig i nærheten.. Har jo lt4 blokk og boble bakstilling:thumb Min bil: Er bare å si ifra om det blir noen sammenkomst Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 Kontakt Oslo VW-klubb, de har ofte crusinger og sammenkomster... En meget hyggelig gjeng... http://www.oslovwclub.no Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 3, 2006 Rapporter Share Skrevet August 3, 2006 Ikke glem treffet i Holmenkollen, førstkommende søndag. Cruising fra Akershus festning på lørdag klokken 16. Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprett Skrevet August 5, 2006 Rapporter Share Skrevet August 5, 2006 møt opp på parkeringa rett innafor festningsprtene.. kolonne derfra til kollen kl 1600.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1303S Skrevet August 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Må bare si at den kolonnekjøringa var utrolig fet :) 75+ bobler kjørende etter hverandre ned Karl Johan tipper jeg var et spesielt syn. Var utrolig kult å kjøre når så utrolig mange folk var i gatene. Sykt mange som tok bilder med mobilkamera og vanlig. Dette er noe man burde gjøre oftere =) Siter ChristianPF-Racing.no -11 VW Golf 4 motion stv-10 VW Golf TDi-74 1303S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
langgard Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 ræva på bilen din er nais :) resten av bilen også forsåvidt :) omtrent en mal på hvordan jeg har planlagt min jo, så jeg må vel trekke i noen tråder og gjøre litt forskjeller tenker jeg :) Siter 92 VW Golf GTI 16vTurbo 86 VW Jetta CL 75 VW Boble 1600 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Jeg er veldig glad i oldskool stilen, kjører dog ikke en audi\vw med veldig i nærheten.. Har jo lt4 blokk og boble bakstilling:thumb Min bil: Er bare å si ifra om det blir noen sammenkomst Lurer på om jeg kjørte bak deg på Siggerudveien i dag? Kjører en sølvfarga New Beetle med svart tak. Bilen så i alle fall bra ut bakfra! ;) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikj Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Det var en fin bil du hadde.. Liker folk som kjører "Flat-4" :) Siter 2000 VW Passat TDi 4-motion 2001 Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cat Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 sjekk også http://www.vw2you.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Lurer på om jeg kjørte bak deg på Siggerudveien i dag? Kjører en sølvfarga New Beetle med svart tak.Bilen så i alle fall bra ut bakfra! ;) Takker ! Jeg så deg å.. Fin Beetelen din! Btw, jeg har sett 1303 din også, jeg er vel nesten naboen din jeg forresten... Jeg er sønnen til han med A8 :thumb ) Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg