corsa king Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 C20XE motor og det som trengs for å montere dette i en manta b gsi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 er dette en sånn type motor som gsi hadde(ser sånn ut) er dennne 16v...så har jeg ett objekt belli til salgs....+frakt les om du ska bygge turbomotor så er det bra med en løs renoveringsobjekt....det meste ska jo byttes,hva?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Da hadde jeg kjøpt meg en LET motor, blir billigere enn å begynne å koste på en standard 20XE motor..... Pluss at det jeg er ute etter en motor som er komplett, slik at det er bare å smekke den nedi og gi gass :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 er egentli 2(2litere???) den ene er 8 v(ser ut som en gsi motor) den andre er likens,bare den er 16 v(2liter??) objekt motor begge ..hvor ser jeg at det er 2liter eller 1,8....finnes vel en 1,6 å...har stått i opel omega kan plokke toppen av å se på dæm.budpris+frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsa king Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 greit nok :) Men det jeg er ute etter er en komplett ready to go 2.0 16v (c20xe) pluss det som trengs for å montere dette i en manta b gsi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboChrister Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 kor mykje ska du ha for 16v'en då?? bilder?? Siter Bruk vett, Ligg bredt! 1977 Opel Ascona B - prosjekt 1991 Opel Omega 2.0 cd 1994 Opel omega b 2.0 16v turbo dta++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 begge motorene ble solgt for 500kr :hello: too late boys!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg