Gå til innhold

Selges: Golf 1, 1983 modell.

Ranger emnet

paarsand

Anbefalte innlegg

Da ser det ut til at jeg skal kvitte meg med nok en bil.

Vel, for å si litt om doningen, så er det en 83 mod, med 1.1 liters motor.

Ikke akkurat noen GTI, men det kan forsvares med et ganske så lite rustangrepet karosseri.

Såvidt jeg har fått med meg så er kilometertellern ikke gått rundt.

Gammel dame som eide denne bilen før meg, som jeg fikk høre at helst bare kjørte til butikken om det var dårlig vær. :)

Har skiftet regreim for 10.000 siden, og byttet filter og oljer regelmessig.

Motor og gearkassen er i bra stand, og bremser bak har nye pumper og bremsesko.

Er ikke noe feil i verken bremser eller understell som jeg har sett eller merket, og bilen er tight og fin.

To kjente feil med bilen: Ene frontlysglasset er knust, og motoren har begynt å slite med å gå på tomgang uten at jeg vet helt hva som er problemet.

Er ikke tomgangsjustering, for dette har jeg prøvd. Mulig en annen person her har mer peiling på forgassere enn meg, men jeg har hvertfall eliminert alle typer falsk luft og andre ulumskheter i forsøk på å få det til å fungere.

Ellers så er absolutt alt i fungerende stand.

Jeg prøver meg her før finn.no. Siden der er mye flinke folk her som driver å leter etter biler støtt og stadig, så skal dere få førsteprioritet til å få tak i en einser med lite rust :=)

Har masse info i hodet som ikke kommer ned på papiret akkurat nå, så bare spør meg her, på mail eller eventuellt ring meg.

Bilen står nå i Fredrikstad, mens jeg bor i Oslo.

Kan ta den med hit til neste uke da jeg er nedover stort sett hver helg, men ikke før.

Prisant med anlegg er 10.000,-

Røde oblater var det på bildene også, men jeg har de nye liggende.. er betalt avgifta og EU-ok til mars 2008 blir det vel?

paarsand@gmail.com eller 95081352

P1010001red.JPG

P1010002red.JPG

P1010003red.JPG

P1010004red.JPG

P1010005red.JPG

P1010006red.JPG

P1010007red.JPG

P1010008red.JPG

P1010009red.JPG

P1010010red.JPG

P1010011red.JPG

P1010012red.JPG

P1010013red.JPG

P1010014red.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hva skal jeg si til det.

Anlegget er jo ikke "top-Notch" Så om jeg pruter meg selv ned til 8k uten anlegget føler jeg ikke det er helt urimelig.

Det skal derimot nevnes at jeg verken har den orginale hattehylla, eller at hullene i dørene neppe blir veldig pene uten høyttalere. Siden disse faktisk ikke kom med hull fra før av og er litt dårlig hjemmelaget om jeg skal være ærlig.

Jeg ville vel anbefale deg/dere om å komme å ta en titt på bilen, og eventuellt komme med et bud om det er interesse.. Om det er med eller uten anlegg er jo så som så.

Jeg er ikke så vanskelig å ha med å gjøre om det er prute dere vil, men jeg gir ikke bort ting til veldedighet.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider