Gå til innhold

Hva kan jeg få igjen for min bil?

Ranger emnet

Zemeckis

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på hva jeg kan få igjen for min Volvo 240 83-modell om jeg selger som den står nå. Vurdere å selge til den som vil ta vare på den.

Tråden for min bil og bilder/info: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=100909

Det som må gjøres med bilen er å skifte gasser(har en liggendes), skifte støtdempere og fjærer hovedsaklig foran min har for bak også. Nye støtdemper topper, oljefilter/luftfilter, støvmansjett, senkefjærer. Samt styreledd.

Støtdemperne er av typen KYB(gass).

Lesjøfors senkefjærer med TUV papirer

Orginalt oljefilter og luft filter

Orginale støtdempertopper

Orginalt styreledd/endeledd.

Har kvitteringer på det meste.

Edit: Som med alle andre 240`er så har den rust på hjulbuer, meste bak på venstre siden og litt her og der som bare skal pusses bort. Mulig at motoren har fått rådebank, den kakler i motbakker med vet ikke ikke det har noe med forgasseren å gjøre.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

-Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det med tenninga. Var egentlig mening at jeg skulle holde på med bilen når jeg tar ferie, men har verken tid eller penger nå. Vet ikke helt om jeg selger den enda, vet at jeg kommer til å angre på det siden om det er noe her i Trondheim som kjøper den og får til noe rått med den:p

Litt rust er det på den ja. Får kanskje til litt flere bilder til helga. Har bare tilgang på nett på jobben og det er jo photobucket seff sperret. Men kan sende noen bilder på mail om ønskelig.

Når det gjelder EU-kontroll så skal den det neste høst, altså i 2007.

Colli: Vurdere det ja, har jo bare hatt problemer med den. Blir så lei. Lyst til å få taki meg en turbo bil.

245 gl: Ja, seff blir det Volvo. En gang Volvo alltid Volvo;)

Ekren: Du har PM.

Et bilde for dere som ikke har lest hele tråden min.

Bilde_044re.sized.jpg

Merk: Eiker felgene er ikke mine, prøvde en kompis av meg sin for å se.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaklinga er garantert tenningsbank ja! Kan hjelpe å kjøre på 98 istedet for 95 viss du gjør det. Regner med det siden bensinprisen er så forbanna høy for tida!

kakling ja.. jeg husker på gamlemooren når peilepinnen ikke stod skikkelig i..

motoren ble RIMELIG tørr, jeg hørte litt lyder da ja :P

fyllte på olje og den gikk langt om lenge etter det også, hehe..

ellers, bør vel få mer enn 7k for den bilen der? er jo fin farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det jeg også, så jeg ikke taper mye på det. Skal prøve å få lånt meg et dig. kamera og ta en del bilder av det som er av rust på bilen og mer av interiøret. Så kan jeg legge det ut for de som ønsker det eller sende det. Er litt sugen på kentsor sin bil om han skal selge den, men da må jeg nok ha et lite lån da.

- Volvo 240 83`(Solgt)

- Volvo 245TIC 89`

Lenke til kommentar
Del på andre sider