FredrikB Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Så en slik rett utenfor Narvik i går (søndag 09 juli) Rakk ikke spotte skiltene, men tror den faktisk var norsk! Kanskje den mest eksklusive bilen jeg har sett i Norge! Her er et bilde: Siter My new cars goes 0-60 in 38.2, with the new tailpipe styling end it does 38.3! I am soooo fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 for den vakke rå da :D må nok si jeg fremdeles er fan av originalen, men det var en artig vri. ikke alle disse som klarer det like godt som hamann.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Rå tøff bil, men litt mange cup-vinger? Siter ---------------------------- BMW 93' 525i diamantsort [x]Bmw 318i Brilliantrot. [x] 92' vectra 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Når rått er rått, men fortsatt kan bli råere, er HAMANN Der! :D Grisefeit bil, og poorno farge! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraN/A Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Så en slik rett utenfor Narvik i går (søndag 09 juli)Rakk ikke spotte skiltene, men tror den faktisk var norsk! Kanskje den mest eksklusive bilen jeg har sett i Norge! Her er et bilde: Jupp eiern holder til i Narvik. Nydelig bil ass Men tror d er en Spider d.. sånn åpen ting Siter FWD!! NO THANKS..No Drifting..No Feeling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magnus Nilsen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Jupp eiern holder til i Narvik.Nydelig bil ass Men tror d er en Spider d.. sånn åpen ting F430 tilhører ikke i Narvik. Botenmark har en 360 spider, men ellers samme farge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 For nå fikk ikke jeg hvite merker i trusa da :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_GF Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Skamfet bil!! Går forresten en sølvfarget BMW 745 Hamann her i Bergen. Så den sist forrige helg. Råtøff den også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.TransAm Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Pene fellalien! Siter 1984 Recaro T/A 350 X - 1982 Recaro T/A X - 1984 Chevy G20 X - 1969 Custom Beetle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Rå tøff bil, men litt mange cup-vinger? Sant nok, men for en gangs skyld er det en bil som faktisk kanskje har litt bruk for det.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikB Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Tilhører ikke i Narvik. Botenmark sin er en spider, men ellers samme farge. Rakk ikke se om det var en Spider eller ikke, ble så forbauset over synet at jeg rett og slett i tenkte noe på det! Men kan nok stemme, mener at det var svart tak så regner med at det er en Spider jeg så! Fet bil iallefall! Siter My new cars goes 0-60 in 38.2, with the new tailpipe styling end it does 38.3! I am soooo fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Magnus Nilsen Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Rakk ikke se om det var en Spider eller ikke, ble så forbauset over synet at jeg rett og slett i tenkte noe på det! Men kan nok stemme, mener at det var svart tak så regner med at det er en Spider jeg så! Fet bil iallefall! Nå er ikke Botenmark sin spider en Hamann, bare en helt "vanlig" Ferrari med bling-bling felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikB Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Nå er ikke Botenmark sin spider en Hamann, bare en helt "vanlig" Ferrari med bling-bling felger. Hmm... en wannabe med andre ord.. Var jo samme lakk og felger som en Hamann! Så veldig ut som en Hamann bakfra også...:P Var igrunn det eneste jeg rakk å "spotte" :P Siter My new cars goes 0-60 in 38.2, with the new tailpipe styling end it does 38.3! I am soooo fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quik Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 pluss at botnmark sin er en 360;) ekkel farge:P Siter 2008 Audi S3 X 2003 Audi S3 X 2002 Audi A3 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Så konklusjonen er at bilen som ble spotta er en vanlig 360modena spider, med litt juggel?:P Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg