Gå til innhold

Sierra Cosworth stjålet

Ranger emnet

JHS

Anbefalte innlegg

Gjest ReVolvolution

Denne så jeg i Blomsterdalen i Bergen i dag, der med de forskjellige høggerne.. Lå fort merke til den, en spesiell bil.. Ikke skilter på den nå lenger.. Blomsterdalen den som har tid til å undersøke nærmere, men jeg er 90% sikker! Sto utenfor bildemonteringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Omegamannen som har stjålet den! :eek:

Han fikk lyst på ordentlig bil:D Men OT: jævla synd at det er så mange cosworther som blir stjælt:( jeg skal holde øynene åpen men det er liten sjangs for at den er i finnmark da..

Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen!

*Audi A4 TdiQ*

*King Cab 2.2 badass*solgt*

*Sierra 2.0 IS *søppel*

*arctic cat zl 500 *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne så jeg i Blomsterdalen i Bergen i dag, der med de forskjellige høggerne.. Lå fort merke til den, en spesiell bil.. Ikke skilter på den nå lenger.. Blomsterdalen den som har tid til å undersøke nærmere, men jeg er 90% sikker! Sto utenfor bildemonteringen..

Hvor sikker er du på dette...? Har ikke helt troen på at den har funnet veien til Bergen på så kort tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne ble stjålet i går og stod på høggern i går kan ikke kjeltringen hatt mye glede av den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis denne ble stjålet i går og stod på høggern i går kan ikke kjeltringen hatt mye glede av den

...er vel heller en optimal plass for å bli kvitt restene... og for å gjemme eventuelle deler. Mye bedre med en bilskrot, enn hjemme i garasjen.

Hadde nok tatt en telefon til dette angitte stedet. Snakk med daglig leder om mistanken. Spør om han har noen ansatte som driver med ford, eller om han har sett bilen det er snakk om. Viser det seg at bilen har allerede blitt demontert og vært innom pressa, er det jo bare å møte opp på bilskroten.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å få reist ned dit å evntuelt tatt et bilde av bilen? For er det den, drar vi med en gang.. Hehe..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du mulighet til å få reist ned dit å evntuelt tatt et bilde av bilen? For er det den, drar vi med en gang.. Hehe..

Den ble observert mandag ca kl. 17:00 på vei fra Hurdal mot Lygna/Rv4. Så det er nok ganske så utelukket at den hadde kommet seg til Bergen på den tiden...

Bilen som var med og "hentet" den var en sølvgrå Golf 5...

Lenke til kommentar
Del på andre sider