JHS Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Det er Omegamannen som har stjålet den! :eek: Kansje det...!!! :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest ReVolvolution Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Denne så jeg i Blomsterdalen i Bergen i dag, der med de forskjellige høggerne.. Lå fort merke til den, en spesiell bil.. Ikke skilter på den nå lenger.. Blomsterdalen den som har tid til å undersøke nærmere, men jeg er 90% sikker! Sto utenfor bildemonteringen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meino Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Det er Omegamannen som har stjålet den! :eek: Han fikk lyst på ordentlig bil:D Men OT: jævla synd at det er så mange cosworther som blir stjælt:( jeg skal holde øynene åpen men det er liten sjangs for at den er i finnmark da.. Siter Tar deg ikke på motor men tar deg på galskapen! *Audi A4 TdiQ* *King Cab 2.2 badass*solgt* *Sierra 2.0 IS *søppel* *arctic cat zl 500 *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_erik Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Omegamannen: Riktig farge også kanskje? :p Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Denne så jeg i Blomsterdalen i Bergen i dag, der med de forskjellige høggerne.. Lå fort merke til den, en spesiell bil.. Ikke skilter på den nå lenger.. Blomsterdalen den som har tid til å undersøke nærmere, men jeg er 90% sikker! Sto utenfor bildemonteringen.. Hvor sikker er du på dette...? Har ikke helt troen på at den har funnet veien til Bergen på så kort tid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sower Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 cosworth er jo noen jævli raske biler da.... :naaaws Siter H-mjølk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 5/110 39 i innpress på felgen. nei jeg har ikke stjålet den ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 5/110 39 i innpress på felgen. nei jeg har ikke stjålet den ;) De passer nok heller dårlig på en Ford... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 skal se meg rundt på råholt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Denne så jeg i Blomsterdalen i Bergen i dag, der med de forskjellige høggerne.. Lå fort merke til den, en spesiell bil.. Ikke skilter på den nå lenger.. Blomsterdalen den som har tid til å undersøke nærmere, men jeg er 90% sikker! Sto utenfor bildemonteringen.. Hvis denne ble stjålet i går og stod på høggern i går kan ikke kjeltringen hatt mye glede av den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hvis denne ble stjålet i går og stod på høggern i går kan ikke kjeltringen hatt mye glede av den ...er vel heller en optimal plass for å bli kvitt restene... og for å gjemme eventuelle deler. Mye bedre med en bilskrot, enn hjemme i garasjen. Hadde nok tatt en telefon til dette angitte stedet. Snakk med daglig leder om mistanken. Spør om han har noen ansatte som driver med ford, eller om han har sett bilen det er snakk om. Viser det seg at bilen har allerede blitt demontert og vært innom pressa, er det jo bare å møte opp på bilskroten. Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Denne så jeg i Blomsterdalen i Bergen i dag, der med de forskjellige høggerne.. Lå fort merke til den, en spesiell bil.. Ikke skilter på den nå lenger.. Blomsterdalen den som har tid til å undersøke nærmere, men jeg er 90% sikker! Sto utenfor bildemonteringen.. Har du mulighet til å få reist ned dit å evntuelt tatt et bilde av bilen? For er det den, drar vi med en gang.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Har du mulighet til å få reist ned dit å evntuelt tatt et bilde av bilen? For er det den, drar vi med en gang.. Hehe.. Den ble observert mandag ca kl. 17:00 på vei fra Hurdal mot Lygna/Rv4. Så det er nok ganske så utelukket at den hadde kommet seg til Bergen på den tiden... Bilen som var med og "hentet" den var en sølvgrå Golf 5... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg