@lpher Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by Laaars @lpher: Ja, bytt! hehe, hva slags dimensjon har du tenkt da? 3" ? 3,5" ? Tja...si det....rundt 3"/3,5" antar jeg ja.... Jeg har lyst på et anlegg som gir meg en gode del mindre mottrykk...MEN som ikke høres ut som fire kamikazefly i stup når jeg gir på littegranne :D @lpher:D Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Liker tankegangen din @lpher :D Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Liker tankegangen din @lpher :D Thanx :D Er bare så bra...å være 'vanlig billist' for i neste sekund å slippe 'helvete løst' om man skulle ønske det...og omtrent det eneste de hører, før jeg er forbi, er plystringa fra Turboene! :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Søte jenter i bakgrunnen der Laaars.. babyhmm? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingher Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Virker som om potta har effekt ja. Ble akkurat forbikjørt av non andre ungdommer i en vw caddy som tydligvis hadde sett den, og ville yppe. :D Måtte forbi bare... Siter Toyota MR-S [X] - Mazda Mx-5 NB 1,8 [X] - Audi 100 2,2E [X] - Peugeot 405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Har tuba jeg også :D NOT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Fælt å sur du var a Rino, må hisse deg litt ned:D:D:D Trenger ikke en Ascona til;) ;) Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg