Gå til innhold

Ca hvor mye er golfen min verdt?

Ranger emnet

240tic

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En bil er da vel like kul utvendig om det er 2 eller 5 seter. Du føler deg hverken kulere eller mer respektert hvis du kjører en bil med 5 seter.

Mye er det Trygve forlanger for bilen a? På en måte litt kjedelig at bilen er så og si lik som Kenneth sin da. Til og med kun et tall forskjell på skiltnummeret:rolleyes:

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var jo en forskjell det. Men syns fortsatt Kenneth sin ser litt råere ut. Sikkert fordi den er litt lavere.

Synd bilen var solgt da:(

Står en Passat til salgs like ovenfor Smeby-skolen Kolbu. Motor, utstyr etc. aner jeg ikke, men ser ut som et bra utgangspunkt.

Edit: Passat'en står der ikke lenger nå.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, er ikke den. men trygve sin har je lyst på, den er jo helt lik a vettu:)

Aner ikke hvem som er hvem av de to bilene, men de ser jævli bra ut begge to vertfall.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan være at en Skikelig UNGDOMSkjørt 2000 model bil vil være i like "god" stand som et paar år eldre modeller.

Det jeg mener er at bilens stand avhenger Veldig mye av sjaføren selv. Bryr ikke om motoren er kjørt 36000, Hvis gassen ikke har blitt "lagt ned" på govlet hele tiden . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du sier noe der hehe teller ikke mye på utseende å mange seter hehe

han sku ha 209, men den var så klart solgt:( skulle blitt råere etterhvert vettu;)

Det var jo kjipt da...fant en tilsvarende bil da, bare uten senk og de 20" :)

Bare at det var 2004 model med 4motion og skinn til 210tusen

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/requestframe.pl?nr=1100989

Denna :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du får mer enn 65k+ for bilen din. Selv om du ikke får igjen det som er påkostet, er det jo mye som er gjort med bilen. Lambodørene drar jo veldig opp. og det er en tdi, ikke en vanlig strikkmotor. Jeg har en ganske original golf 3 96modell, å har fått bud på 55k+ for den. men at du har 94 modell, skal ikke dra ned så enormt mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper 60 til 70 lapper... er tross alt en 12 år gammel bil da.. har veldig lite og si hva du putter på av plastikk og slik.. men. det er nå meg da..

treffer du den rette kjøper (en som liker litt opphora biler) så kan du nok klare å lokke fram noen 1000inger ekstra :)

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider