kavring Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Ville meddele til dere andre som har savnet justerbart intervall på vindusviskerene. Mange har kanskje fått med seg at en kan bytte det originale viskerreleet "191 955 531" med relé "3B0 955 531". Dette skulle passe utmerket fant jeg på VACN-forumet. Men ikke på Polo 6N etter 98modell! Fra 98modellen ble sikrings- og relepanelene forandret på. Dette gjør at du ikke får plass til det nye releet. Det går fint inn i sokkelen, men når du skal sette sikringspanelet på plass, kommer viskerreleet i veien. Så konklusjonen er, og dette kan jeg bekrefte; 10.94-97modell: Virker 98-10.99modell: Virker ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Hehe, har faktisk lurt på det i det siste... Takk så meget for nyttig info!! :D Da blir det nok justerbar intervall på meg til høsten når regnet begynner å komme for alvor!! ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kavring Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 nå har jeg sett nærmere på dette, og jeg skal ikke si at det ikke går på 98+ modeller. men det er en fæla jobb! relepanelet kan flyttes nærmere torpedoveggen, dette er det plass til, men kablene er veldig korte. så jeg ville ikke gått løs på dette før jeg hadde tatt ut hele dashbordet ved en annen anledning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg