Gå til innhold

Lite tips om hva man legger ut på forumet.

Ranger emnet

boXer

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by RS2

Jeg var ute å tok noen drag av stripe her om dagen jeg. De ble ikke særlig imponerte da.

hehe lurer på om noen tok den jeg

jasså... det er derfor du kjører som du gjør da?

Leste en test i Max Power eller EVO ellerno hvordan folk kjørte på hasj rus, alkohol, heroin og amfetamin, han på heroin fikk supermann reaksjoner, men når han skulle rygge inn på en parkeringsplass gikk det ikke så bra Hehehehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

jasså... det er derfor du kjører som du gjør da?

Leste en test i Max Power eller EVO ellerno hvordan folk kjørte på hasj rus, alkohol, heroin og amfetamin, han på heroin fikk supermann reaksjoner, men når han skulle rygge inn på en parkeringsplass gikk det ikke så bra Hehehehe :D

hehhe bare ikke si det til noen. Neida er snill gutt jeg ikke noe sterkere enn Stärk Öl 7,5% eller no slikt . Gøt er det lel

One life. Live it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Bare tenke jeg skulle legge ut et lite tips til alle mann...

Det er flere som legger ut bilder og filmer av folk som kjører over fartsgrenser osv. Pass på at disse videoene/bildene ikke inneholder NOE som kan brukes som bevis eller gi noen hint om hvem som kjører sitter på osv.

Vi vet at purken leser dette gode forumet, og det er ikke så dumt å ha i bakhode.

Fakk the police og god tur osv.... :)

Men kan man bli fakket av skryt her på forumet da hvis man ikke oppgir navn og sånt da? (ikke skiltnummer eller no sånt eller)

for eks; jeg flisa en flis i går på e6'n .. hehe..

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev ihvertfall ikke under på noen erklæring med hånden på bibelen osv osv når jeg meldte meg inn her.. så det kan vel ikke holde til noe bevis tenker jeg...

men jeg snakker jo ALLTID sannt da...

-skulle forressten sett, stressa Laguna'n opp i 290km/h forbi Nordby barneskole i dag... fin bakke der gitt.. bare møkk at det er 40 sone.. :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Jeg skrev ihvertfall ikke under på noen erklæring med hånden på bibelen osv osv når jeg meldte meg inn her.. så det kan vel ikke holde til noe bevis tenker jeg...

men jeg snakker jo ALLTID sannt da...

-skulle forressten sett, stressa Laguna'n opp i 290km/h forbi Nordby barneskole i dag... fin bakke der gitt.. bare møkk at det er 40 sone.. :D

He he he :D yeah sure...... 290km/h forbi Nordby barnehage med fartsdump og greier, det skulle jeg likt å se ;)

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...