Viking067 Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Fra Discovery`s Monster Garage http://www.airsoftharstad.com/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=20 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggis Skrevet Juli 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2003 Sånt drit provoserer meg.. Hva faen er pointet med å fucke bilen så heftig? Sto fete stoler i den og :mad: :mad: :mad: Han skulle fått en dose minigun selv spør du meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnoStorm Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 gun good Siter -Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt) -Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab) -Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka) -toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent) -mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 Slik er det bare med Monster Garage. Klarer de ikke og få gjenomført prosjektet på tiden de har, blir bilen knust på en eller annen måte. Monster Garage er bare helt sinnsykt heftig. Har sett alle episodene. Og nei, den går bare på Discovery i USA. Discovery Europe suger villt i forhold. Husker godt da de byggde en Gressklipper ut av en Mustang. De klippet plenen i 100 km/t Beste programmet må vere "American Choppers". Handler om eieren og de som Jobber på OCC (Orange County Choppers):D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pompiuses Skrevet August 29, 2003 Rapporter Share Skrevet August 29, 2003 goddamn.... den gunner'n var SINNA Devil Siter EG warrior www.kvien.no/integra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg