Gå til innhold

Til crew...

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Vi får beskjed om å rapportere upassende tråder, fordi dere ikke har mulighet til å se alt. Dette er greit, hvis det bare hadde vært fakta.

Når en av dere faktisk poster i en upassende tråd begynner jeg å lure på om det er noen som trenger briller eller tilsvarende!

Eks: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125156

Når hadde båter noe å gjøre under biler til salgs?

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma det, han representerer crew! :D Jeg demonstrerer litt mye nå, men jeg synes at dere burde ha samme retningslinjer alle sammen. Selvom han ikke var moderator burde han ha latt være å poste i en slik tråd, evt rapportert den selv.

Mvh. Hans -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma det, han representerer crew! :D Jeg demonstrerer litt mye nå, men jeg synes at dere burde ha samme retningslinjer alle sammen. Selvom han ikke var moderator burde han ha latt være å poste i en slik tråd, evt rapportert den selv.

enig enig her ja!!!!!

1986 Golf syncro

1990 Golf Fire and Ice

1998 Passat stv 1.8T Kånebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg, men vet du om den er rapportert av han? Man kan da skrive i en tråd selv om men raporterer. Viss du ikke kjøper den så... er vi da alle mennesker :)

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mennesklig å feile. Å je ha vøri tett på sjøl. :D

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skody: Det har vi alle, men om man ikke ser forskjell på en bil og en båt kan man pakke sammen.

Jeg har vel slengt nok dritt til stakaren nå. Tråden her har uansett gjort det den var lagd for, og kan nå stenges for min del.

Mvh. Hans -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår