VCE Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Vi får beskjed om å rapportere upassende tråder, fordi dere ikke har mulighet til å se alt. Dette er greit, hvis det bare hadde vært fakta. Når en av dere faktisk poster i en upassende tråd begynner jeg å lure på om det er noen som trenger briller eller tilsvarende! Eks: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125156 Når hadde båter noe å gjøre under biler til salgs? Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Do as we say, not as we do.. :D O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Nå vet ikke jeg, men det står IRC admin i signaturen. Kan jo hende at han ikke har noe med selve forum modereringen å gjøre... 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Nå vet ikke jeg, men det står IRC admin i signaturen. Kan jo hende at han ikke har noe med selve forum modereringen å gjøre... Han er IRC admin ja. Jeg derimot, har kommet tilbake fra ferie og da......... :D Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Samma det, han representerer crew! :D Jeg demonstrerer litt mye nå, men jeg synes at dere burde ha samme retningslinjer alle sammen. Selvom han ikke var moderator burde han ha latt være å poste i en slik tråd, evt rapportert den selv. Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Samma det, han representerer crew! :D Jeg demonstrerer litt mye nå, men jeg synes at dere burde ha samme retningslinjer alle sammen. Selvom han ikke var moderator burde han ha latt være å poste i en slik tråd, evt rapportert den selv. enig enig her ja!!!!! 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Sant nok, men det får han ta på sin kappe! Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Samma det, han representerer crew! :D Jeg demonstrerer litt mye nå, men jeg synes at dere burde ha samme retningslinjer alle sammen. Selvom han ikke var moderator burde han ha latt være å poste i en slik tråd, evt rapportert den selv. Ikke vet jeg, men vet du om den er rapportert av han? Man kan da skrive i en tråd selv om men raporterer. Viss du ikke kjøper den så... er vi da alle mennesker :) 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Samma det, han representerer crew! :D Jeg demonstrerer litt mye nå, men jeg synes at dere burde ha samme retningslinjer alle sammen. Selvom han ikke var moderator burde han ha latt være å poste i en slik tråd, evt rapportert den selv. Det er mennesklig å feile. Å je ha vøri tett på sjøl. :D Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Skody: Det har vi alle, men om man ikke ser forskjell på en bil og en båt kan man pakke sammen. Jeg har vel slengt nok dritt til stakaren nå. Tråden her har uansett gjort det den var lagd for, og kan nå stenges for min del. Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThunderCable Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Og det er den andre alt :) God natt folkens :D 2stk 08' Ecco size 41. X 95' BMW 328i - solgt x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg