Gå til innhold

volvo850t5r deler

Ranger emnet


volvo285

Anbefalte innlegg

veit noen hvor jeg får kjøpt forsterka topp pakning til t5r motor. å hvor mye trykk de motorene tåler på orginal innmat?

vis noen veit også hvor jeg kan få tak i s60r grenrør\manifoyl å turbo så si i fra?

noen som har noen gode erfaringer men noe chiping av den motoren? hvilke type å hvem som gjør sånt til en fornuftig pris? mvh erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veit noen hvor jeg får kjøpt forsterka topp pakning til t5r motor. å hvor mye trykk de motorene tåler på orginal innmat?

vis noen veit også hvor jeg kan få tak i s60r grenrør\manifoyl å turbo så si i fra?

noen som har noen gode erfaringer men noe chiping av den motoren? hvilke type å hvem som gjør sånt til en fornuftig pris? mvh erik

 

 

s60r grenrør finner du iallfall på svenske stroter,sitter jo samme grenrøret på

s60 2,5t (ltt) også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

original innmat tåler kanskje 1,25 bar. ville vært litt forsiktig med å justere opp til det nivået, det skal ikke mye tenningsbank til for å bøye rådene.. hvis du skal åpne motoren uansett, ville jeg satt i forsterka råder. stemplene holder vel til ca 450 hk. det er mange alternativer til bedre råder, f.eks. SPM, VERDI, PO osv. de rimeligste finner du hos sten parner, men da må du regne med litt dårligere kvalitet, samt ujevn vekt. men alt går jo å balansere. hvis du skal opp på mye effekt, hadde det kanskje vært greit å frese ut veivhusventilasjonen i blokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

original innmat tåler kanskje 1,25 bar. ville vært litt forsiktig med å justere opp til det nivået, det skal ikke mye tenningsbank til for å bøye rådene.. hvis du skal åpne motoren uansett, ville jeg satt i forsterka råder. stemplene holder vel til ca 450 hk. det er mange alternativer til bedre råder, f.eks. SPM, VERDI, PO osv. de rimeligste finner du hos sten parner, men da må du regne med litt dårligere kvalitet, samt ujevn vekt. men alt går jo å balansere. hvis du skal opp på mye effekt, hadde det kanskje vært greit å frese ut veivhusventilasjonen i blokka.

 

Hvor mye trykk den tåler kommer vel ann på hvilken turbo som brukes.t5r ladder vel noe slikt orginalt ved fullt pådrag.

350hk er vel maks de rådene tåler sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår