Gå til innhold

Frakt på felger??

Ranger emnet

yeepzi

Anbefalte innlegg

heihei...SKAL kjøpe felger!! de er i molde!! så lurer jeg bare på hvordan er den billigste måten å få dem frakta opp til Tromsø??

Noen som vet??

Hurtigruta??

tollpost???

Posten??

ca pris??

1500,- ??

Takk for svar!!

Håper noen har ett svar

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det finnes rimeligere alternativer, men prisene jeg fant på Posten sine nettsider er som følger:

Egenemballerte pakker - forhåndsbetalt adressekort

Vekt: 25-35 kg

Pris per pakke: 270,-

Vet ikke hva felgene dine veier, men det er jo helt kurant og sende de 2 og 2 (altså 2 stk pakker) til den nette sum av kr 540,-

Link: http://www.posten.no/Portal/ProdukterTjenesterA-AA/N/Norgespakken/kanalforside.htm?tab=Priser

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurtigruta er ikke så dyr, i vintersesongen 03/04 betalte jeg 50 kroner for å få en moped fra Trondheim til Molde, da var jeg med hurtigruta selv vel og merke men, verdt og ta en telefon og spørre ihvertfall. Felger burde være en kurrant sak og sende med hurtigruta, veier ikke så alt for mye og tar relativt liten plass.

Bil kommer etterhvert.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svarene!! :)

Skal ta meg en telefon til Nor cargo/Nord lines i mårra å høre!! :)

noen som vet ca vekt på en felg med dekk??

12 -15 kg??

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svarene!! :)

Skal ta meg en telefon til Nor cargo/Nord lines i mårra å høre!! :)

noen som vet ca vekt på en felg med dekk??

12 -15 kg??

Kommer vel veldig ann på dimensjonene her. men f eks 17" 215 35 vil jeg TIPPE veier iallefall 17-18kg.

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i mitt tilfelde er det 17" felger 215/40-17. Molde - Tromsø

500kr høres jo utruli greit ut da!

regna me at det kansje blei 1000 - 2000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider