Gå til innhold

Hvite spedo,tank,vanntemp +++ skiver til 240

Ranger emnet

aremme

Anbefalte innlegg

som tropic sier så lager eg en link her så kan dei som vill kopiere og lage seg hvite skiver, men eg tar ikkje noe ansvar for noe feil av desse skivene,

kjører med dei sjølv.

skivene er til 240 yak ett eller anna spedo, men kan oxo modifisere dei litt så går dei på VDO oxo

Bare å kopiere og redigere og skriv ut på fotopapir:)

ville ha skreve ut noen på vanlig ark til du har funne riktig størelse

Turteller.jpg

4.jpg

3.jpg

2.jpg

1.jpg

Da trur eg det skal vere til alle:)

lykke til med skifte:D

ett lite tips bruk en gaffel å ta av spedo, turteller og klokke nålene med

så er det bare å skru på plass og tut og kjør hehe

1981 240TIC Prosjekt

1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skulle scannet den øverste på nytt.

Tar du de inn med 300dpi?

hehe fant det på nettet så det gidder eg ikkje hehe men er bare å redigere det med paint strek/forskyv funksjonen:)

gjorde eg her da eg begynte på et anna som eg skal lakke invendig i bilen farge:D

tenke å hjelpe litt her med dei som ville ha hvite instrument så jobben er nukk vert det, er en del styr med det fant eg ut.

Dama satt og laga seg i rosa til ho skal ha seg 240, og det tok jammen tid. ville ha dei i min men nei takk til det, hehe

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte litt matt fotopapir jeg, blei bra. Men vet ikke om det tåler UV. du tenker på alt du, DaB. ;)

hehe, jeg leste en howto i 1999..

husker det fremdeles.. :P

men han hadde et bra poeng da, kjipt å lime fast papir som falmer i solen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, jeg leste en howto i 1999..

husker det fremdeles.. :P

men han hadde et bra poeng da, kjipt å lime fast papir som falmer i solen.

Ikke særlig gøy det nei.. Jeg teipa faktisk mine fast. Etterlot små "flipper" rundt kanten av speedoplata som jeg kunne teipe fast på baksida... Blei fint det. :D

[x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX

[x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fint derre blir fornøyd med denne tråden:)

bra du tenker på det Dab,

har ikkje limt mine eg heller, står fast i ramma og skruer hehe var vel einaste vanntemp og tankmåler som er limt men er ikkje falma enda, men har et ekstra spedo ligande som eg holder på og lage til, ka er det som tåler uv da?

noen forslag Dabutcher?

1981 240TIC Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider