Gå til innhold

Utrolig hva folk tror de får for bilene sine...

Ranger emnet

kfk_sorenso

Anbefalte innlegg

Satt selv å så på denne her om dagen da jeg har fått litt lyst på g60, greit at bilen er strøken og fin men med den km er den ikke vert 90000kr spør du meg. Muligens 70 men også det er mye for en bil som snart har gått 300000km. Hadde den gått litt over 100000km så hadde prisen kanskje gått an. Men det blir for dyrt for en så gammel bil. Satt og så på en til 64000kr som var import og ikke hadde gått så mye men hva får en igjen når man skal selge tenkte jeg litt på da.... Bilen begynner å bli gammel...

Skjønnte ikke den helt på golf 3'ern.....

svin billig forsikring med 1,6 i golf. men ellers fremstår den som en meget spesiell Gti Edition.

Var km standen jeg tenkte på også på den MK2 G60`n... Selve bilen er strøken, så det vakke noe problem da :)

Tror ikke han får solgt den for mer enn 60-70 tusen jeg :):thumb

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

syns det er mer utrolig hva folk faktisk FÅR for bilene! solgte en 93' fiesta til 20 eller 22tusen for noen mnd. tilbake...ga 10 for den... solgte en vectra som jeg ga 26lapper for til 49lapper 1 år etter...solgte en bmw som jeg ga 35 lapper for til 52 lapper 1 år etter... solgte en 80 mod. 240 som jeg hadde renovert.. tatt all rust..ny lakk..polarisfelger og senket men den var slett ikke ferdig og uten skilt var den og til 27000! den hadde vært uten skilt i 12 år... Så jeg syns nesten det er rarere hva folk faktisk gir for bilene! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ei tøs på gatebil.no som skulle ha 150.000 for en e30 318IS, sjekk tråden på bimmers.no her.

Baby-M3 E30-karosseri. Orginal sport. Utrolig rask. Toppfart med 4 passasjerer + heavy loads: godt over 200 km/t. Utrolig 0-100 km/s :o) . Finnes svært få av disse i Norge.

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt selv å så på denne her om dagen da jeg har fått litt lyst på g60, greit at bilen er strøken og fin men med den km er den ikke vert 90000kr spør du meg. Muligens 70 men også det er mye for en bil som snart har gått 300000km. Hadde den gått litt over 100000km så hadde prisen kanskje gått an. Men det blir for dyrt for en så gammel bil. Satt og så på en til 64000kr som var import og ikke hadde gått så mye men hva får en igjen når man skal selge tenkte jeg litt på da.... Bilen begynner å bli gammel...

Skjønnte ikke den helt på golf 3'ern.....

svin billig forsikring med 1,6 i golf. men ellers fremstår den som en meget spesiell Gti Edition.

70lapper for en golf2? uææ.. Lo meg skakk når jeg leste den annonsen jeg.. max 40lapper

- 1995 VW "Cult Golf" :)

x 1986 VW Golf 2 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

70lapper for en golf2? uææ.. Lo meg skakk når jeg leste den annonsen jeg.. max 40lapper

Tenker at han som eier bilen egentlig ikke har lyst til å få den solgt`n jeg, sier seg jo selv da....han prøver jo å få igjen det dobbelte av det bilen er verdt!

hehe fatality

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg enda til gode å se en Golf G60 som er ikke er ombygd til G60 under 55 000,- skjønt 90T for en som har gått langt er noe drøyt

For 70 lapper får man jo en Golf 4 fatality

Du gjør kanskje det, men da får du en bil som gjør 0-100 på dobble tiden av hva en G60 klarer. Blir å sammenligne litt mye epler og gulerøtter IMHO

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA godt mulig 70 er for mye og med tanke på den km. Men som polo classic sier har jeg også tilgode og se en golf g60 som ikke er ombygd til under 55000, og den ser veldig strøken ut. Men er som sagt enig i at han skal ha alt for mye for den. Greit nok at bilen er strøken men når den har gått nesten 300 så blir det brått mye. Har nesten litt lyst til å by han 50-55 bare for å se hva han sier til det......

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos spesielle annonser...Golf MK2 G60 91mod til "BARE" 90tusen

Sjekk selv http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7896431&sid=8aV6nx0Fq100263&pos=4&tot=402

Det er jo en original GTI G60. GTI G60 er vel Syncro, er det ikke? I tillegg er det vel mye likhet med GTI G60 og Rallye, bare at GTI G60 har normalt GTI-body, ikke Rallye-body?

1 av 5 i Norge kan man vel kalle.. Spesielt.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider