kkgravdal Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 -------------------------------------------------------------------------------- Bestilte PPC- tuning til min V70 2,4 turbo forrige uke. Reiste i dag for å hente dette hos Speedparts på Kjeller. Fikk koblet dette til bilen mens jeg var der i dag. Prøvekjørte bilen på E6, og kunne ikke akkurat konstatere at jeg merket noen forskjell. Trodde liksom 46hk og over 100Nm (iflg BSR) skulle merkes, men neida!! Returnerte rett til Speedparts, og han kunne ikke forstå dette. Fikk beskjed om å kjøre bilen inn i lokalene igjen, og da fjusket bilen, samt at den stoppet i det jeg skulle kjøre inn. Vi kjørte den da tilbake til det originale programmet. Så tok han hos Speedparts kontakt med BSR i Sverige pr mail. De skulle oversende meg nytt program, som jeg kan laste ned i løpet av to- tre dager. Håper det da kan bli så det merkes forskjell... Prøvde frem og tilbake etterpå, med å tune/kjøre den originalt, men uten at det kunne merkes. Han hos Speedparts sa at alle de som har kjøpt PPC- tuning, går derfra med et stor glis rundt munnen når de har fått dette installert... Kan dessverre ikke si at mitt glis var så veldig stort.... Mulig det var det, men da hang evt gliset opp/ned... Noen erfaringer på dette? Enig at det burde merkes at man har fått litt flere hk??? Siter K.K. Gravdal V70 2,4 turbo V50 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kkgravdal Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 -------------------------------------------------------------------------------- Bestilte PPC- tuning til min V70 2,4 turbo forrige uke. Reiste i dag for å hente dette hos Speedparts på Kjeller. Fikk koblet dette til bilen mens jeg var der i dag. Prøvekjørte bilen på E6, og kunne ikke akkurat konstatere at jeg merket noen forskjell. Trodde liksom 46hk og over 100Nm (iflg BSR) skulle merkes, men neida!! Returnerte rett til Speedparts, og han kunne ikke forstå dette. Fikk beskjed om å kjøre bilen inn i lokalene igjen, og da fjusket bilen, samt at den stoppet i det jeg skulle kjøre inn. Vi kjørte den da tilbake til det originale programmet. Så tok han hos Speedparts kontakt med BSR i Sverige pr mail. De skulle oversende meg nytt program, som jeg kan laste ned i løpet av to- tre dager. Håper det da kan bli så det merkes forskjell... Prøvde frem og tilbake etterpå, med å tune/kjøre den originalt, men uten at det kunne merkes. Han hos Speedparts sa at alle de som har kjøpt PPC- tuning, går derfra med et stor glis rundt munnen når de har fått dette installert... Kan dessverre ikke si at mitt glis var så veldig stort.... Mulig det var det, men da hang evt gliset opp/ned... Noen erfaringer på dette? Enig at det burde merkes at man har fått litt flere hk??? Bilen er i orden... Grunnen står i linken under; http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=127608 Siter K.K. Gravdal V70 2,4 turbo V50 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg