Gå til innhold

Et lite a3 prosjekt.

Ranger emnet

THovland

Anbefalte innlegg

Hei !

jeg er ganske ny på dette forumet men skal til med et lite a3 prosjekt. Er ennå 7 månder til jeg får lappen så har litt ti til å style opp bilen litt.

Kjøpte endelig a3 i går. fikk den for en ganske god pris.! Bilen er en helt orginal1.8. Rød med noen 17" på. men de SKAL byttes. Planen er noen 18 eller 19 rs4 felger. muligens chrome.

Grunnen til jeg startet denne tråen er for å få svar på mye av det jeg lurer på fordi jeg ser folk her me MYE peiling.

Bilder kommer ut snart.

Har mange planer med denne bilen.

Håper på jeg kan få svar på mange av de spørsmålene jeg har.

Må jo nevne at jeg ikke har så god peiling på bil. Men har lert en god del inn på dette forumet. Men håper dere er åpne og gir gode svar for her kommer det masse spørsmål!

Kan først nevne om noen har erfaring med 19" og hvilket senkesett som passer til dette? spørsmåle er om det blir førti elle 50mm. noen som har anelse hva som passer? blir 50 for mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

19" på en a3 går ann,men det skal LITE til før du står der med en bulket felg pga et lite hull i veien,jeg ville ikke brukt 19" på en a3 du sikkert skal bruke hver dag..18" funker greit siden du får litt gummi mellom asfalten og felgene..og om du setter 19" på den så får du ikke senka den noe særlig heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19" på en a3 går ann,men det skal LITE til før du står der med en bulket felg pga et lite hull i veien,jeg ville ikke brukt 19" på en a3 du sikkert skal bruke hver dag..18" funker greit siden du får litt gummi mellom asfalten og felgene..og om du setter 19" på den så får du ikke senka den noe særlig heller..

Ikke for å være frekk, men dette er bare tull! Har selv en a3, og en i vwaudi klubben har satt 20" på sin uten problemer. Vil ambefale deg å anskaffe deg ett coil sett først som sist. ville nok gått for 18 enn 19 uansett pga komfor, men dette blir helt opp til deg. Har ett sett 18" liggende til salgs hvis du er intressert. Chrome btw;)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk, men dette er bare tull! Har selv en a3, og en i vwaudi klubben har satt 20" på sin uten problemer. Vil ambefale deg å anskaffe deg ett coil sett først som sist. ville nok gått for 18 enn 19 uansett pga komfor, men dette blir helt opp til deg. Har ett sett 18" liggende til salgs hvis du er intressert. Chrome btw;)

Er det rs4? jeg har noen ganske god priser hos johs lunde dekkservice sjønner du. så jeg tror jeg kjøper dem der!

Men takk for svaret!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 funker fett det, men en kjenner klart mer detaljer i veien...

Synes 18 er veldig vanlig på a3, så jeg gikk for 19.. ser langt bedre ut, og har en lært seg å kjøre bil, så går det helt fint å kjøre med det ;)

Jeg har i hvertfall ingen problemer, og jeg kjører med 235/35/19

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har da aldri sagt at 19 ikke funker,sa bare at de er lett å bulke..og det er alt annet enn tull!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold dere saklig da gutter. Jeg ville gått for 18" RS4 eller BBS Challenge. de er fine på a3. gratulerer med audi da :)

Jo takk for det! ja vurderer rs4 felgene sterkt. se det litt an om det blir 18 eller nitten. Nå har jeg bestilt endelig bestil krom speil. gikk for de på powerzone, in- pro.

Neste på lista er nå senkesett! men tror dere femti blir for mye? da jeg eventuelt har 18 eller 19"? noen som har noen bilder av sin a3 me senkesett og eventuelt 18, 19"?

Setter stor pris på alle svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 funker fett det, men en kjenner klart mer detaljer i veien...

Synes 18 er veldig vanlig på a3, så jeg gikk for 19.. ser langt bedre ut, og har en lært seg å kjøre bil, så går det helt fint å kjøre med det ;)

Jeg har i hvertfall ingen problemer, og jeg kjører med 235/35/19

Har du senket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider