Gå til innhold

Et lite a3 prosjekt.

Ranger emnet

THovland

Anbefalte innlegg

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Se her ja.. 19" går som #¤" på a3.. Veit om en som kjører rundt med 20" også.. Så det skal ikke være noe problem.. Morro at de med gamle bilen og felgene er på forumet ;) Har en Singel Frame fanger å selge også.. Bare å rope ut hvis det er noen som trenger en nye frontfanger... Lykke til vidre med a3 prosjektet..

2006 A4 2.0TDI S-line Misanorød ;)

x - 1997 A3 1.8 Ambition "Facelift"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja.. 19" går som #¤" på a3.. Veit om en som kjører rundt med 20" også.. Så det skal ikke være noe problem.. Morro at de med gamle bilen og felgene er på forumet ;) Har en Singel Frame fanger å selge også.. Bare å rope ut hvis det er noen som trenger en nye frontfanger... Lykke til vidre med a3 prosjektet..

Har du bilde av fangeren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stillig fanger asså! Men tror jeg holder meg til noe rundt den gamle looken!:p prosjektet er litt på is for øyeblikk. er noe snusk me banken så er ikje så mye penger å rutle me!:P men fikser seg snart. blir vel senkesett og noen nye bremser i begynnelsen av neste uke!

Lang ti på leveringstid hos powerzone? kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, har lest tråden din og du har potensial i den a3`n din!;) For det første: skal du ha på 19" så MÅ du senke, da senkesett (evnt. senkefjærer) er stivere, uten vil du subbe ved litt hard kjøring. Da vil jeg tro at 45mm blir pent som fy! Jeg har 235/35/19" A8 selv, og har senket 30 mm, det ble litt snaut. (Dette er en Golf 4, men har endel erfaring med A3.) Hadde jeg vært deg hadde jeg droppet RS4 felgen; Alt for mange har den, og i 19" ser den ikke fullt så bra ut. Ville heller gått for BBS Ch., eller Audi A8. Da jeg kjøpte mine stod de på en S3..: kan poste bilder etterpå. Ellers er det mye du kan gjøre med en "strippa" A3.. Emblemfjerning, ser du har bestilt chromespeil, nye skilter og rammer. Enkle, men pene detaljer.. Lykke til med prosjektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider