Gå til innhold

Et lite a3 prosjekt.

Ranger emnet

THovland

Anbefalte innlegg

Tusen takk for det!:p ja skal legge litt penger i den ja!:p mye!:p hehe. problemet er at jeg ikke er så flink til å gjøre tingene selv!:p men har et par kontakter så er greie! men tusen tak for at du gir meg tips som du syns jeg bør ha! ja føler for å kjøpe 19" asså! selge mopeden nå så blir det felgekjøp! kansje chrome! men tror jeg beholder emblemene! men setter pris på at du/dere gir meg tips og råd! bare fyyyr på!:p :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 132
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune

Er mye kjekkere å gjøre ting selv da.. du sparer til slutt en good del penger og! Er bare å lese mye, og prøve deg frem. Ikke mye som kan gå galt bare du tar deg tia:) Det er ekstra kjekt og å eie en bil du har mekka på selv! Tro meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp senkesettet er på vei fra nederland nå! får det om litt mindre en to uker! Blei 45 mm! håper det går! Var på johs lunde dekkservice her en dag. Vanskelig valg me de felgene! men blir hvertfall chrome! 18" kansje tsw sine!

http://www.tsw.com/productline_all.php

De kyalami som de heter i chrome!

Noen som tror disse blir bra på en rød a3?

Selger mopeden nå snart så blir det felgkjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden.. men eksos er jo greit å ha. få litt gromlyd.. kanskje 2 blanke endestusser?

Jepp! det er den neste tingen på listen! må bare sette meg litt mer inn i det! sjekke priser osv! litt kjekt å lere litt mens du holder på også. Og ikke bare kjøpe uten at jeg vett hva jeg gjør liksom:D

Etter eksos blir det K&N filter, kansje noen baklykter! helst litt svart i! Noen som har noen formeninger om hvilke som tar seg bra ut på en rød ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider