Stingah Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 First of all: vet ikke om det heter oljefilterboks.. Hehe Jeg skal montere oljetrykkmåler men trenger et slikt Y-ledd som jeg skal sette der den gamle oljefall-føleren sitter (så jeg kan beholde den gamle og liksom). Er i Oslo for øyeblikket så trenger å vite hvor jeg kan få kjøpt dette, eventuelt mål på Y-koblinga jeg trenger. Har vært på Thorshov bilrekvisitta på strømmen storsenter, men makan til møkkafolk.... De visste ingenting og forstod heller ingenting. :) Mvh Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parkerik Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hei. finn et industrivarehus. altså noen som selger deler og ting og tang til industri/fabrikk. De har som regel peiling på gjenger og sånt. men du må nok belage deg på å demontere oljeføleren for å få tatt skikkelig mål. per-e. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hmm.. Hadde jo vært kjekkt om noen hadde gjort dette før meg da :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Tok med meg føleren til en lokal rørlegger. Han fant fram det jeg trengte med en gang :D Skal monteres nå da Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg