grubbel Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 enig! har endel antirust greier jeg kan legge ut :D (ja, jeg kjører toyota! ) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2003 Det vi trenger er en god internettside hvor vi legger ut "fasiten" på det vi har muligheten til. Så lenge det er en "fasit", er det ingen vits i at folk skal kunne legge til sine kommentarer. Hvis noe skulle korrigeres i en f.eks. en guide gjøres det ved å henvende seg til forfatteren via epost. Evt. mulighet for å legge inn en liten kommentar nederst på siden. Oversiktlighet er viktig.... Dette kunne funka, om vi hadde hatt folk som orker og kan lage gode, oversiktlige web-sider. Og selvfølgelig samle opp nyttig stoff og poste det, skrive guider ol. Det er tidkrevende og avhengig av kompetanse og lyst til å gjennomføre prosjektet...... Sånn det bør fungere er at webmasteren(e) i hovedsak kun står for drift av siden. Dvs. designe den og legge til nytt stoff innsendt av brukerene. Hvis skaperne av siden må stå for alt stoffet vil siden dø ut raskt... Hvordan en side i hovedtrekk bør være er det et eksempel på her... http://www.thesierrapage.tk/ FORDI, tekstene er godt skrevet, rett på sak, ryddig og oversiktlig, nyttig informasjon, ingen spam, sjenerende grafikk eller innskytninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Den sierra siden var helt kurant, MEN det var sykt dårlig design der så jeg orka ikke engang lese hva som sto på siden.. Viss det er noen som er med, så er jeg ivertfall med og kan bistå med design og oppdateringer, men da må vi self ha folk som skriver ting ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 men da vil eg gjerne ha ut resultatet av restaureringane/prosjekta, er litt lei av å sjå bilder av vrak pluss ein laaang tekst om kva som skal gjerast, utan å sjå noko framgang/resultat. Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Restaurering forbinder jeg med noe folk gjør på fritida, nesten som en hobby. Så kanskje man kunne poste om restaurerings prosjekta sine i hobbyforumet, så kanskje det ville bli litt andre diskusjonstemaer der en bare rc-biler. bare en tanke.... Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 er det ikke like greit å lage en tråd ''prosjektet mitt'' ? evt en hjemmeside? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 med en hjemmeside får man ikke like mye respons som her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grubbel Skrevet Januar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 optimale er vel en blanding? både hjemmeside med fast stoff og bilder, så bare paster du url her :) så sparer forumet båndbredde ;) Siter fly without wings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Januar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2004 Originally posted by Håkon A er det ikke like greit å lage en tråd ''prosjektet mitt'' ? evt en hjemmeside? Cluet er vel at ikke alle får like mye respons når de kjører et mindre populært bilmerke siden ikke alle gidder å browse gjennom alle bilmerkene for å se etter nye prosjekt osv.. :) Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 det må jeg si meg helt enig i..ingen som gidder og sjekke gjennom alle forumsa bare for å finne nye eller startede projekts Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg