Gå til innhold

Selger Et Extremt bra annlegg til en Billig penge!

Ranger emnet

m323f

Anbefalte innlegg

bilstereo selges, pioneer+kicker!!

--------------------------------------------------------------------------------

Dette er en kraftpakke som skjelden selges så billig.

Pioneer DEH-PH80MP;

http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=7989&taxonomy_id=430 -458

Pioneer 6x9 kevlar;

http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=7811&taxonomy_id=430 -469

Pioneer SPL sub 2500w max. Med denne følger det en basskasse som er byggd av en "proff" bilstereo mann. den er så og si "perfekt" uansett hvaslags musikk du spiller vil denne kassen og bassen gi det slaget og trykket som er forventet.

http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=10475&taxonomy_id=43 0-467

Kicker 2x150:

http://www.onlinecarstereo.com/CarAu...roductID=13886 ikke den som er avbildet, er en nyere modell på bildet, men samme specc.

Kicker 4x300:

finner ikke noen sider med info om denne men den er helt lik 2x150, bare det er 4 kanaler og ikke 2, samme utgangseffekt, begge forsterkerene er kompatible for brokobling.

annlegget blir sett på som nytt, det er brukt i ca 4-5 mnd, etter det har det bare vært montert i bilen uten at det er brukt. 6x9 kevlar høtralerene gir noe av den beste lyden jeg har hørt, spiller rent på høyt volum, subben sparker og slår så hardt at jeg av og til har problemer med og se veien rett. visste ikke at det gikk an og lage en sub så "liten" med så extremt mye kraft.

før hadde jeg en 8600mp pioneer spiller, det er en bedre spiller, men 6x9 og sub spillte alt for høyt for frontsettet som ble drevet av spillerens forsterker, når jeg byttet til denne(DEH-80MP) trengte jeg ikke sette frontsettet på forsterker, det er 60w istede for 50, ikke mye forskjell på tallene, men det hørtes helt annerledes ut, Spilleren har også 6 hi-volts linjeutganger, det fører til en renere lyd, og mindre forvrengning. det var som natt og dag og bytte ut spiller, fra 3-6 volts linjeutganger. krystallklar lyd uten det minste tegn til forvregning. Hvis du kan koble bilstereo er dette annlegget ferdig koblet opp, og spiller på noen få timer. hvis du ikke kan koble, så send det bort, koster maks 1500 for en proff innstalasjon, noe som er å annbefale.

ingen av elementene eller forsterkerene har det vært noe problemer eller skader på, aldri spillt så høyt at det kan være noe fare for sprengte elementer.

Annlegget selges sammlet eller separat,

Sammlet pris er HBO 9500.

Ny pris på dette sammlet ligger på: 15000-16000,- spørs hvor du ser etter priser når det varierer veldig fra sted til sted.

annlegget selges pga førstegangs tjeneste i militæret.

Har du noen spørsmål kan du bare sende meg en mail på vemund.hassel@gmail.com

eller en PM.

Vemund Hassel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er dette fullstendig komplett, med alt som trengs..? plug and play? med ledninger osv osv..?

så og si, du får med sikring, og sikrings holdere, 2 x strømledninger, er ikke sikkert de er lange nok til din bil, men det finner du fort ut av, koster ikke allverden og kjøpe nye heller... og ca 1m lang jordings ledning. bare spiller, så blir prisen på spilleren 3300,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

argh... kan by 3000 inkl. frakt... :/

Jeg prøver å finne en god pioneer spiller til en eldre herremann i volvo serru :P

vurderer p55bt men :P

Gammel er spilleren?

spilleren er +/- ett år gammel, men den er ikke mye brukt. denne spilleren er en sykt god spiller til den prisen, gå på linken over og les om den, har prøvd mange forskjellige spillere, men denne er en av de beste til denne prisen, enkel og bruke, og gir en fantastisk ren og naturtro lyd!

det er to andre som også er inntresert i og kjøpe spilleren, skal avklare med de i løpet av lørdag, så skal jeg gi beskjed om du får den for 3000 eller ikke.

ps. følger med fjernkontroll og orginal embalasje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider