Gå til innhold

CD/Radio stjålet i Kristiansand (natt til 10. juli 2006)

Ranger emnet

CareBear

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det begynner vel sørgelig nok å bli en stund siden en bilalarm hadde noen avskrekkende virkning på noe annet enn tjuvyngel og fjortisgængstere :(

Skal holde øynene oppe. Hjelper godt å kunne sjekke serienummer.

Lurer på om noen burde trykke opp klistermerker: "Please don't steal my stereo, I can give you cash instead. Reach me on Phone ####".

De stickersene ordner vi på jobb, hæhæ :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være litt "mystisk" kan jeg røpe så mye som at slagordet vårt er "Mi kan!", og at vi lager alt fra klistremerker, foliedekor, fasadeskilt, lasergravering, profileringsartikler, tøy, bannere, wunderbaum med logoer, kondomer med trykk, osv osv osv. Kun fantasi og lommebok setter grenser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe!! dyre i drift de wankel greiene?? og overhalinger osv da.. Må sitte på en dag jeg ;)

BTW har jeg og hytte i øvrebø ;)

Koster litt med bensin ja .. den er glad i det, går kun på 98 blyfri eller bedre.

Skadene på det elektriske vinduet kom på over 3300,- + reperasjoner ... Åhrr! Skal ha gjennomgang av alarmen snart og regner med det er litt penger der også.

Mazda RX-7 FD 1.3L 1993 (http://www.fdboy.com)

Land Rover Freelander 1.8L 2000

Solgt: Mazda RX-7 FD 1.3L 1992, Suzuki Swift 4x4 1.3L 2006, Honda Civic, Mazda 323F BA 1.5L 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet en slik skjerm i Kristiansand(Gimlemoen) natt til mandag 10/07

Alpine CVA1005R

Alpine_CVA1005.jpg

Den var tilkoblet forsterker-enheten som også er endel av produktet, bak hanskerommet. Denne var ikke tatt, og derfor vil ikke idiotene som stjal skjermen klare å skru den på en gang(tilbkoblet med spesialplugg).

De fikk også med seg en billig løs dvdspiller, men lot være å ta med annet av verdiutstyr som lå der, f.eks. Sony Ericsson bluetooth-headset (???)

Har serienummeret på forsterker-enheten klar til å leses av hjemme, kan oppdatere dette ikveld, i tilfelle noen får tilbud om en billig Alpine-skjerm

-1994 VW Passat CL 92000km

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet en slik skjerm i Kristiansand(Gimlemoen) natt til mandag 10/07

Håper dere tar bryet å anmelde det.

Politiet sier jo vinningsforbrytelser går ned, men det er jo bare fordi ingen gidder anmelde det.

Og hvis det er en bande som har vært ute på raid den natta, er det større sjangs for å få det tilbake om de tilfeldigvis skulle bil tatt.

1996 850 R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stiller min til disposisjon,om du stiller med klister ;)

Hehehe, da snakker vi såklart helfoliering med minst fire lag farget chromfolie? :hello: Skal tenke på det ;)

Skripis: samme som gamle sykkelen min det. Hadde ikke med nøkkel til låsen, og drog låsen (type spiralwire) gjennom dekket så den så låst ut. Når jeg fant den igjen hadde radden dirka den opp. Gjett om jeg lo når jeg forestilte meg trynet hans når han fant ut den ikke var låst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider